VW пусна техническа информация за суперикономичния XL1, който ще дебютира в Женева като производствен модел.
VW XL1 се задвижва от 2-цилиндров 800-кубиков TDI агрегат, генериращ 47 к.с., който се допълва от електромотор с мощност 27 к.с. Последният се зарежда от батерия с капацитет 5,5 кВч. Благодарение на тази система консумацията на гориво е редуцирана до едва 0,9 л/ 100 км с вредни емисии CO2 от 21 г/км.
С коефициент на съпротивление от 0,189 Cx, междуоси с дължина 2224 мм и общо тегло 795 кг благодарение на карбоновото си тяло, този плъг-ин хибрид е в състояние да ускори от 0 до 100 км/ч за 12,7 сек и да достигне максимална скорост от 160 км/ч.
Отпред XL1 предлага двойно независимо окачване, докато отзад е свързано с полухоризонтален профил. Другите акценти включват керамични спирачни дискове и подсилени карбонови стабилизиращи щанги. Изцяло на електричество XL1 може да измине 50 км, а при пълен 10-литров резервоар – 500 км.
VW планира да произведе общо 50 бройки XL1, след което компанията ще го изгражда само при поискване. Засега няма подробности за цената.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!