-Победителката в българския национален конкурс получи втора награда в паневропейския конкурс в дисциплината "Мода"
-14 студенти получиха награди в изданието за 2008 година на паневропейския конкурс на Chevrolet за млади творци.
-Chevrolet обявява, че издание 2009 година на Young? Creative? Chevrolet! ще стартира през октомври 2008
Победителите 14 студенти в конкурса 2008 Young? Creative? Chevrolet! бяха наградени в Националния музей на киното в прочутата катедрала Mole Antonelliana в Торино, Италия – градът, който тази година е избран за Световна столица на дизайна.
Young? Creative? Chevrolet! е паневропейски конкурс, който Chevrolet провежда всяка година за студенти по приложни изкуства и има за цел да стимулира младите таланти и да им предложи нова и вълнуваща възможност да работят по професионално задание.
Общо 75 училища от 15 различни страни се регистрираха за издание 2008 на конкурса. Тази година дисциплините на конкурса бяха: мода, видео, фотография, интериорен дизайн и визуални изкуства.
Международно жури от експерти в различни области на изкуството, както и представители на компанията избраха по 3 паневропейски победители във всяка дисциплина от общо 41 победители в националните конкурси.
На церемонията по награждаването на победителите, която се състоя на 12 септември, Chevrolet обяви и старта на следващото издание на конкурса Young? Creative? Chevrolet! 2009, в което се очаква да има още повече участници. Регистрациите за него ще започнат през октомври 2008 година.
Уейн Бранън, Изпълнителен директор на Chevrolet Europe, каза: "Това беше чудесен финал! Това за нас е толкова ценно преживяване; студентите бяха много активни и горди с проектите си. Получихме множество страхотни творби тази година, което е многообещаващо за бъдещето на Young? Creative? Chevrolet!
Победителите:
ПАНЕВРОПЕЙСКИ НАГРАДИ - МОДА
Задание: Студентите трябваше да проектират облекло-униформа на хостесите на щанда на Chevrolet на автомобилните изложения. Моделът, който е класиран на 1-во място, ще бъде произведен и използван по време на автомобилното изложение в Париж през октомври 2008.
1-ва награда
Александра (Йелер Alexandra Jeller), Катарина Перкхофер (Katharina Perkhofer ) и Мелание Винклер (Melanie Winkler)
Университет по изкуства в Линц (Kunstuniversität Linz) и Модно училище Хецендорф (Modeschule Hetzendorf), Австрия
Коментар на журито: "Спечелилият модел е модерен, креативен и хващащ окото. Белите искрящи линии на тази рокля й придават оригинален елемент, тя изглежда едновременно свежа и спортна, и отразява много добре критериите на Young? Creative? Chevrolet!. Лесна е за изпълнение и като цяло е много добра идея за студент."
2-ра награда
Петя Казанцева
Национална художествена академия, катедра Мода, България
3-ра награда
Невен Михич (Neven Mihic)
Загребски Университет, факултет по текстилни технологии, Хърватска
ПАНЕВРОПЕЙСКИ НАГРАДИ - ИНТЕРИОРЕН ДИЗАЙН
Задание: Заданието на студентите беше проектирането на изящна, привлекателна настолна или стояща лампа. Проектът, който спечели конкурса може да бъде включен в официалния каталог с рекламни материали на Chevrolet.
1-ва награда
Ерландс Селминс (Erlands Celmins)
Училище за дизайн и изкуство Рига, Латвия
Коментар на журито: "Победителят в категорията Интериорен дизайн е направил много професионална, но и смела работа. Проектът е новаторски, функционален и свеж. Той разкрива голям талант и въображение."
2-ра награда
Мария Клесчева (Maria Klescheva)
Новосибирска държавна академия по строителство и изкуство, Русия
3-ра награда
Вероника Рицер (Veronika Ritzer)
Университет по приложни изкуства (Universität für Angewandte Kunst), Виена, Австрия
ПАНЕВРОПЕЙСКИ НАГРАДИ – ФОТОГРАФИЯ
Задание: SUV моделът на Chevrolet - Captiva беше отправната точка за студентите по фотография тази година. Задачата им беше да изразят в своята снимка начина, по който виждат автомобила.
1-ва награда
Марк Куиперс (Mark Kuipers)
Амстердамска фото академия, Холандия
Коментарът на журито: "Фотографията показва Chevrolet Captiva по оригинален начин: Тя изразява духа на Chevrolet: истински коли за реалния живот, показвайки автомобила в обикновената му среда, но с необичайна и красива интерпретация на светлината. Истински фотографски талант и хитроумен начин за обрисуване на марката."
2-ра награда
Илия Цанев (Iliya Zanev) и Светозар Ангелов (Svetozar Angelov)
Европейски университет, Кипър
3-ра награда
Пауло Бранко (Paulo Branco)
Политехнически институт Сатарем, Португалия
ПАНЕВРОПЕЙСКИ НАГРАДИ – ВИДЕО
Задание: Създаването на рекламен клип под формата на вайръл видео, на тема "среща между Matiz и HHR, два напълно различни автомобила от моделната гама на Chevrolet. Проектът, който спечели конкурса, би могъл да бъде разпространен по e-mail, като част от някоя от европейските маркетингови кампании на марката.
1ва награда
Натали Рагонде (Nathalie Ragondet), Реми Кан (Rémi Cans), Алексис де Джесус Коста (Alexis de Jesus Costa) и Жереми Фльори (Jérémie Fleury)
Училище Емил Кол, Франция
http://www.youngcreativechevrolet.eu/2008/index_en.html
Коментар на журито: "Тази въображаема среща между моделите Matiz и HHR е осъществена с професионализъм и хумор. Много талантлива и жизнена анимация, която издава учудваща творческа сила и нестандартно мислене."
2ра награда
Никола Новело (Nicolas Novello), Стефани Оле (Stéphanie Haulet) и Никола Рафу (Nicolas Rafoux)
Висше училище на провинция Лиеж, Белгия
http://www.youngcreativechevrolet.eu/2008/index_en.html
ПАНЕВРОПЕЙСКИ НАГРАДИ – ВИЗУАЛНИ ИЗКУСТВА
Задание: Проектиране на нова декорация за състезателен автомобил на Chevrolet в шампионата WTCC. Печелившият проект ще бъде изпълнен и ще се използва за автомобила на пилота на Chevrolet Ален Меню в състезанието в Имола, Италия на WTCC (World Touring Car Championship) на 21 септември.
1-ва награда
Ади Шумич (Adi Šumić)
Академия по дизайн, Словения
Коментар на журито: "Този проект е 'пробив'. Той показва голяма свобода и творчество: Това е уникален подход, който излиза от всякакви рамки; той въплъщава младежкия дух на конкурса.
2-ра награда
Рафаел Гонсалвес (Rafael Gonçalves) и Рикардо Триндаде (Ricardo Trindade)
Институт по визуални дизайнерски изкуства и маркетинг, Португалия
3-та награда
Клеманс Пинетон дьо Шамбрюн (Clémence Pineton de Chambrun)
Училище Емил Кол, Франция
Състав на журито:
Джонатан Ашман (Jonathan Ashman), предприемач в моторните състезания
Симон дьо Бюртон (Simon de Burton), журналист, Financial Times, FT How to spend it!
Лука Дотти (Luca Dotti), експерт по визуални изкуства
Себастиен Грачотти (Sebastien Graciotti), фотограф и журналист, le Progrès
Сиан Мари Ллойд (Sian Mary Lloyd), TV водещ
Марчело Лотти (Marcello Lotti), работи за шампионата на FIA World Touring Car Championship
Натаса Михалчисин (Natasa Mihaljcisin), Моден дизайнер, студио I-GLE
Маркус Шерер (Markus Schärer), Началник Дигитален маркетинг, Crealogix
Дон Вал дер Ваарт (Don Van der Vaart), фотограф, автомобилен
Тио Уилямс (Theo Williams), Водещ дизайнер, Habitat
Уейн Бренън (Wayne Brannon), Изпълнителен директор, Chevrolet Europe
Бети Москато (Betty Moscato), Маркетинг директор, Chevrolet Europe
Филип Зак (Phillip Zak), Директор Екстериорен дизайн, General Motors Europe
***********
Победителите в категория Видео можете да видите тук:AutoPress.tv
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!