"Ford се учи да расте" - това заяви босът на американския автогигант в интервю за CNBC, в което разкри задачата на компанията да достигне ниво от 8 милиона продажби през 2015-а. Това, според Мълали ще е резултат от растежа в Азия, както и заради все по-засилващото се търсене на по-малки автомобили, дори и в Америка. Според него една трета от продажбите ще е в Азия, а малките коли ще са 55% от цялата реализация.
" 50% е сериозна цифра, но тя ще легне върху много сериозна основа, която ще подготвим за да подкрепим растежа си".
"Растежът е ново качество, което ще трябва добре да научим" - сподели и главният финансист на компанията Люис Буут - "Добри сме последните десет години в упражнението реструктуриране, но растежът изисква сериозна практика. Ние ще финансираме растежа сами без заеми. Очакваме приходите ни и печалбата да нараснат - специално последната до 8-9% през 2015-а от отбелязаните 6,1% за миналата година."
Задачата на Ford в Азия съвсем не е лесна, защото конкурентите от VW и GM са се настанили здраво там. Особено трудна е задачата да се накарат азиатците да мислят за американската марка като производител на малки автомобили, защото колите на Синия овал там винаги са мислени за големи. За целта Ford ще утрои гамата си в Китай, например, като предложи цели 15 модела, включително и всъдехода Kuga, като за целта ще увеличи капацитета на производствените си мощности в Поднебесната империя. Ford строи нов завод в Югозападен Китай, заедно с партньора си Changan Ford Mazda Automobile Co.
"Ще увеличим сериозно присъствието си в различните пазарни сегменти. В момента сме представени в 22% от тях, но до 2015-а ще навлезем сериозно в 50% от сегментите на автомобилния пазар, без да имаме планове за поглъщане на някакви марки." - сподели също Буут.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!