Миналата година беше доста кризисна за повечето от големите автопроизводители в Европа, но не и за Hyundai, който успя да увеличи продажбите си и присъствието си на пазара в стария свят повече от осезателно.
Вице-президентът на Hyundai Europe Алън Ръшфорд, който много добре знае цената на добрите отношения с журналистите, може да е доволен от добре свършената през периода работа. Той успя навреме да види ползата от държавните програми за подпомагане обновяването на пазара и насочи сериозно усилията на корейския концерн в тази посока, което резултира във впечатляващите 30% ръст на европродажбите до малко над 341 хиляди реализации, осигуряващи 2.4 % от европазара, сериозен ръст от дотогавашните 1.9% на 2008-а година.
Според Ръшфорд успехът на Hyundai в пространството на т.н. "scrappage" програми дойде от бързата реакция в производството и доброто запасяване на дилърите със стока точно в момента, когато импулсираните от програмите купувачи започнаха да търсят нови коли, предлагащи предимствата на субсидията.
"Другите производители позакъсняха, защото бяха свили производството си и се нуждаеха от време за да го възстановят. А една от силните страни на Hyundai е да се действа светкавично. Освен това имахме точните модели на разположение и изкусни дилъри, които много добре знаеха как да се спечели не само от фирмата, но и от клиентите заради бонусите."
Енергичният 50-годишен англичанин, който в миналото дори е бил национален състезател в световния шампионат по триатлон, има четвърт век опит в автомобилния бизнес, натрупан в марки като Rover, BMW, Audi и Volkswagen. Връзката му с Южна Корея не е от вчера - той отговаряше преди години за лансирането и операциите на Land Rover в далечната азиатска държава. Освен това Алън има сериозен опит в създаването на отлични връзки между корейската щаб-квартира на марката и Европа, както и между центровете на Hyundai в Европа и независимите вносители, отговорни за различните европейски пазари.
През последните години Hyundai много сериозно се фокусира върху Европа в стремежа си да се превърне в един от основните играчи на терена, отворени бяха новите търговски и маркетингови центрове за управление в Офенбах, край Франкфурт, разширен беше европейският център за дизайн и техническо развитие в Рюселсхайм и като венец беше добавен нов производствен център с капацитет от 200 000 коли годишно в Чешката република. Целта на вмсичко това е да се постигне ниво на продажбите от половин милион автомобили годишно в Европа през 2012-а, цел която Ръшфорд смята за напълно постижима.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!