Американските журналисти първи пробваха новото Porsche 911

Main July 4, 2011 | Auto-Press.net A- A+ 3870 views | no comments



Новото Porsche 911 ще дебютира на автосалона във Франкфурт през есента, но колеги от американските издания Inside Line и Car & Driver, вече имаха възможността да покарат варианта Carrera и предсерийни, частично камуфлирани прототипи на 911.

Новата кола е с леко променени пропорции - междуосието от 2350 мм е увеличено на 2457 мм, което ще подобри динамичната устойчивост на колата. Според отговарящият за настройките на шаситата на новите поршета Георг Вал, хората на марката вече са успели да "научат на стабилност Panamera и сега искат да постигнат това с останалите си нови модели. От увеличеното разстояние между мостовете печелят повечко пространство и задните пътници, доколкото може да става дума за тях при "стандартните" 2+2 поршета. Но това едва ли е важен въпрос при тях.

Станало е ясно и че са намалени надвисванията на каросерията отпред и отзад - съответно с по 13 и 33 мм, а общата дължина, напротив, е нараснала от сегашните 4435 до 4491 мм. При това инженерите са успели да запазят масата на колата непроменена - базовата кола е с маса 1390 кг. Това означава, че за сметка по-широкото използване на високоякостни стомани и алуминий, стандартното задноприводно купе е свалило цели 25 кг в сравнение с предишния модел. Ако не беше извършена тази олекотителна операция, а бяха използвани старите материали, колата би станала по-тежка с 45 кг.

В моторния отсек няма да има нещо съществено ново, но шестцилиндровите боксери с директно впръскване всъщност дебютираха съвсем наскоро и имат лека модернизация сега. При нормалната Carrera мощността ще е 350 к.с., но от 3,4, а не от 3,6 л и 400 к.с. при S-версията - 3,8 л, като разходът на гориво ще е намален с 12-15%.

В колата е използван новият седемстепенен "робот" PDK с два съединителя, а като алтернатива ще се предлага абсолютно новата седемстепенна механична кутия. Усилвателят на волана вече е електрически, а не хидравличен, разработен отново от компанията ZF.

Салонът е получил заемки от дизайна на централния тунел на Cayenne и Panamera, но ще се различава доста във вътрешноста с ярка индивидуалност, материалите са станали още по-качествени, подобрена е и звукоизолацията.

 
 

Images Gallery


 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...