Българинът масово разчита най-вече на „приятел-разбирач” при избора на автомобил „втора ръка”, според проучване на сайта www.sale-autos.com, единствения по рода си специализиран сайт, който предлага пълна техническа автоекспертиза и осигурява безплатна онлайн бизнес платформа за покупко-продажба на автомобили.
Според анкетата 59 % от автокъщите в София твърдят, че предлагат техническа експертиза на автомобилите, които продават. Едва 2 % от тях обаче предлагат независима автоекспертиза, по данни на AutoExpert International (AEI), водеща компания на българския пазар за извършване на професионални и независими автоекспертизи, собственик на сайта www.sale-autos.com и инициатор на проучването.
Близо 80 % от анкетираните посочват, че клиентите им разчитат основно на „експертното” мнение на приятел-консултант. Проучването е проведено сред 400 автокъщи, базирани в София. Основна цел на анкетата е да установи по какви критерии българският потребител избира семейния си автомобил, както и да насочи вниманието на шофьорите към сигурността им на пътя в разгара на летния сезон.
Проучването сочи, че жената има основната дума при покупка на семеен автомобил. 45% от запитаните смятат, че именно дамите са тези, чието мнение натежава при избор на семеен автомобил, срещу 28 %, които твърдят, че мъжът е този, който взема решението. Останалите от запитаните считат, че решението се взема по взаимно съгласие, или не могат да преценят.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!