През първите шест месеца на годината, продажбите на нови автомобили в страната са достигнали ниво от 24 923 единици. 23 615 от тях са леки и лекотоварни, 1 308 са автобуси и камиони, а 270 са мотоциклети. В групите се наблюдава увеличение в търсенето от съответно 24.3%, 74.2% и 37.8%.
При леките и лекотоварните превозни средства, лидерската позиция по продажби продължава да бъде собственост на Toyota и ТМ Ауто. За периода януари- юни, дилърите на марката са успели да реализират 2 641 коли, което се равнява на 11.18% от родния пазар като цяло. На второ място застават Ford и Мото Пфое с 2 386 автомобила и пазарен дял от 10.1%, а на трето са Peugeot и София Франс Ауто с 2 031 единици и 8.6% пазарно участие.
Класиране за периода януари- юни на марките с четирицифрени продажби
4.Opel- 1 873 автомобила, 7.93%
5.Volkswagen, Порше БГ- 1 800 автомобила, 7.62%
6.Renault, Рено Нисан България- 1 624 автомобила, 6.88%
7.Skoda, Еуратек- 1 553 автомобила, 6.58%
8.Dacia, Рено Нисан България- 1 500 автомобила, 6.35%
9.Citroen, Автомотор Корпорация- 1 487 автомобила, 6.3%
10.Chevrolet- 1 290 автомобила, 5.46%
При двуколесните превозни средства се наблюдава сериозна борба за челната позиция. За половин година, с най- много продажби- 101 единици, може да се похвали Милано Моторс (Piaggio). След това се подреждат Мотодинамикс (Yamaha) с 68 и София Франс Ауто (Peugeot) с 51.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!