Българите са склонни да отделят до 10 000 лв. за автомобил на старо и до 30 000 лв. за нов. Това сочат данни от проучването на най-големия сайт за безплатни обяви Prodavalnik.com. То е направено сред 1600 онлайн потребители на възраст между 25 и 55 години от цялата страна. Според него в момента най-голямо е търсенето на икономични автомобили, като тяхната функционалност и марка са от съществено значение за родните потребители. Българските шофьори са категорични, че предпочитат да карат немски и японски автомобили. Добрата цена и безпроблемното приключване на сделката са особено важни за купувачите на возила. Опитът за прикриване на реалното състояние на автомобила в най-голяма степен би ги отблъснало да закупят даден автомобил.
Перфектният автомобил за българския потребител има разнообразни характеристики, но задължително е икономичен, не се разваля и минава отвсякъде. Мечтаният автомобил за българина може да бъде кратко описан и с мнението: „С него да не се налага да купуваш къща до края на живота си“.
Интернет страниците за безплатни обяви са най-популярният източник за търсене на автомобил втора ръка. Почти всички участници в анкетата на Prodavalnik.com посочват, че биха търсили сделка директно със собственика. Категорията ““Автомобили и авточасти“ в сайта предлага именно това - над 26 хиляди предложения от частни лица и директен контакт между продавачи и купувачи.
Агенция Speed-Press
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!