Infiniti, японската марка, за пореден път получи престижни отличия за корпоративното си списание – Adeyaka. Изданието беше удостоено с наградите „Червена точка за дизайн“ (Red Dot Design Award) и злато на първия международен „Конкурс на автомобилните марки“, след като вече получи „Най-добро крос-медийно решение“ (Best Crossmedia Solution) на състезанието „Най-доброто от корпоративните издания“ по-рано тази година.
„Червена точка за дизайн“ е най-престижното и най-старото отличие за дизайн в Европа, присъждано като признание за отлични постижения в продуктовия и комуникационния дизайн от 1955 насам с решение на международно жури, което тази година разгледа над 6000 кандидатури.
„Конкурс на автомобилните марки“ е първото международно състезание за брандове и дизайн в автомобилната индустрия, в което се изтъкват постиженията в сферата на брандовия мениджмънт, брандовата комуникация и дизайна. То се организира от Германския съвет по дизайн, а наградите се връчват на победителите на годишната Вечер на автомобилните дизайнери в рамките на автосалона във Франкфурт.
Списание Adeyaka, издание на отдела за глобален маркетинг на Infiniti, излиза два пъти годишно на няколко езика и се разпространява в целия свят. Дизайнът и реализацията му се осъществяват от водещата корпоративна издателска специализирана агенция K
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!