Иновативната и супер атрактивна маркетингова кампания на второто поколение Picanto акцентира върху пълната трансформация и многобройните предимства на модела.
Промотираща посланието Small but mighty, кампанията поставя начало на дистрибутирането на автомобила в европейската търговска мрежа.
Picanto е насочен към нова група автомобилни потребители - прогресивни, съвременни, модерни. Фокусът на предишно поколение бе върху прагматичния и рационален избор, докато изцяло новият модел залага на емоционална, лайфстайл ориентирана покупка.
Подгласник на Picanto в телевизионния клип е Хенри - „малък, но внушителен" котарак.
Телевизионният клип Small but mighty демонстира атрактивния дизайн на Picanto, неговия стилен инетриор, богато оборудване и безпрецедентна 7-годишна гаранция. В рекламния спот котаракът Хенри преодолява безброй предизвикателства и се впуска в хиляди приключения, опитвайки се да улови новото Picanto.
Онлайн кампанията показва как изглежда новият модел през погледа на Хенри. Игривите му лудории канят зрителите на 360-градусова обиколка в малкия автомобил. Най-добрите черти на Хенри са представни в различни кадри, чрез които по метафоричен начин се изтъкват предимствата на Picanto.
Small but mighty е доказателство за ревюлиционен обрат в маркетиногвата страгеия на KIA. По-рано тази година КИА Моторс Европа разработи хумористична тийзинг кампания, пародия на известен интернет сайт, под наслов PicantoLeaks (www.picantoleaks.com), в която анононимен информатор разкрива поетапно тайни за новото КIA Picanto. Ето и няколко мистериозни факта: червеният цвят на Picanto е създаден от милиони калинки, перфектните пропорции на модела са вдъхновени от златното сечение, вкусният кафяв цвят на Picanto е направен от натурален шоколад, черният цвят е вдъхновен от изригващ вулкан и др.
Кампанията New Picanto. Small but mighty може да бъде разгледана на http://www1.kia.eu/Specials/Picanto/.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!