Леонардо ди Каприо става рекламно лице на Fisker Automotive. Още повече че звездата е инвеститор в производителя на електрически автомобили. Той ще се занимава предимно с маркетинга и промотирането на марката и ще се опитва да привлече вниманието към загрижеността й към околната среда. От своя страна Fisker ще подкрепя благотворителните дейности на фондацията на актьора.
Точно преди една година ди Каприо се сдоби с първия луксозен електрически Fisker Karma с разширен пробег.
Моделът е стилен и екологичен седан, проектиран в САЩ. Освен че е с нулевите вредни емисии, в интериора на Fisker Karma са използвани рециклирана дървесина от горските пожари в Калифорния, еко кожа за топ обзавеждането Eco Chic, най-големият в света соларен панел на покрива и боя „диамантен прах“, която съдържа люспи от рециклирано стъкло.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!