През последните години стана традиция в автомобилната индустрия всеки нов модел да е по-голям по размери от предходния. Тази тенденция ще се измени в следващите години от компаниите Ford и General Motors, тъй като двата производителя на коли от Мичигън искат да създадат продуктова линия, подходяща за продажби по целия свят.
Наскоро Ford пусна в продажба модела си Taurus, който е най-големият седан, предлаган от компанията. Бъдещият модел Taurus ще бъде с по-малки размери от настоящия, но ще бъде по-голям от средноголемия Ford Focus. Предстоящият Taurus ще е по-малък и ще се базира на новата глобална платформа C/D, разкрива информация на изданието The Detroit News.
От Ford планират да заменят три от настоящите си платформи с новата европеска архитектура C/D. Модерната платформа ще е достатъчно гъвкава, за да се приложи за създаването на средноголемите и големите автомобили на компанията като например Taurus, Ford Focus, Flex и Edge. Конструкцията C/D ще се използва и за бъдещите версии на Ford Explorer.
Подобни теми, свързани с употребата на новите платформи, се обсъждат и в компанията General Motors. От ръководството й възнамеряват да базират новия си Chevrolet Impala на платформата Epsilon II platform – същата, на която ще се базира и Chevrolet Malibu.
Ще отнеме няколко години, докато по-малките модели се появят в изложбените зали за автомобили. Бъдещият Taurus няма да бъде представен пред потенциалните си клиенти до 2013 година.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!