Новите насоки на марката Hyundai идват и в Европа

Main February 24, 2011 | Auto-Press.net A- A+ 3982 views | no comments

Източник: www.hyundaibg.bg

Корейският автомобилопроизводител Hyundai ще представи новите насоки в развитието на марката и новата си фирмена мисия на започващото на 1 март в Женева международно автомобилно изложение.

Новият слоган на марката е Ново мислене. Нови възможности. Това обхваща новото брандово позициониране на Hyundai – модерен премиум, което има за цел да осигури на клиентите си надминаващи очакванията им емоционални ценности и преживявания чрез ново мислене и нови възможности. Новите насоки в развитието на марката улавят и духа на промяна на автомобилопроизводителя, който показва впечатляващ възход във всички области на бизнеса.
Днес клиентите очакват от един премиум бранд съществени нововъведения на достъпна цена. Те искат коли, които надминават очакванията им – коли, които отразяват техните ценности и тяхното настояще, пояснява Алън Ръшфорт, старши вицепрезидент и изпълнителен директор на Hyundai Motor Europe.

Докато по традиция понятието премиум се свързва с високи цени за шепа привилегировани, нашата концепция модерен премиум се основава на идеята, че не е задължително високото качество да струва много. Hyundai ще предлага лукс, високо качество и емоционални ценности, непознати и неочаквани от клиентите до момента. Това ще се отнася не само за конкретен продукт, а и за целия ни бизнес, за оперативните дейности и за предлаганите услуги, допълва той.

 
Keywords:   europe, hyundai, hyundai motor
 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...