Новото Audi RS6 Avant е вече факт

Main December 5, 2012 | Speed-Press.com A- A+ 5485 views | no comments

Audi представи официално новото Audi RS6 Avant. Описван като високопроизводителен спортен автомобил, той постига перфектен баланс между агресивно и елегантно излъчване.
Отпред предната броня разполага с огромни въздухозаборници, украсени с алуминиеви елементи, голяма трапецовидна радиаторна решетка с емблема Quattro. Отзад е монтиран спойлер за задния капак, дифузьор в черен гланц и двойна изпускателна система. Колата се вози на 20-цолови алуминиеви джанти.
Възвишеният стил се пренася и в кабината, която е залята с първокласни материали и акценти от висок клас. Спортните седалки са обвити в алкантара, воланът е с плоско дъно, табелите на праговете са светещи, може да се възползвате от навигация MMI плюс системата Инфотейнмънт. Ако това не ви е достатъчно, моделът може да бъде оборудван с Head-Up дисплей, аудио система с 15 говорителя Bang & Olufsen и интернет връзка.
Както се очакваше, моделът се задвижва от 4-литров V8 агрегат с два турбокомпресора, като максималната мощност достига 560 к.с., а максималният въртящ момент - 700 Нм. Той се комбинира с 8-степенна типтроник трансмисия и Quattro система с векторен електронно контролируем диференциал. Това дава възможност на „вагона” да ускори от 0 до 100 км/ч за 3,9 сек и да удари електронно ограничената максимална скорост от 250 км/ч. С допълнителен динамичен пакет, максималната скорост се увеличава на 280 км/ч, а с пакета Dynamic plus може да развиете 305 км/ч.
За да се стигне до максимална ефективност, двигателят е оборудван със старт/стоп система и система за деактивиране на цилиндрите. Това позволява на модела да даде среден разход на гориво от 9,8 л/ 100 км, което е с около 40% по-добре от предшественика му.
За да държи нещата под контрол, Audi RS6 Avant разполага с високопроизводителни спирачки и специално разработено адаптивно въздушно окачване, което снижава автомобила с 22 мм. Компанията също така предлага опционално карбоново-керамични спирачки и спортно окачване, което използва стоманени пружини и трикомпонентни регулируеми амортисьори, осигуряващи по-голяма стабилност.

 
 

Images Gallery


 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...