Studebaker Motor Company още не е в състояние да възобнови производството си, но има планове. През 1902 г. компанията произведе първия в света електрически автомобил и Томас Едисон дори си купува такъв. Днес хората, които се сещат за тази марка, си спомнят за устремните коли с форма на куршум, произвеждани от компанията през 50-те години на миналия век. През 2012 г. това име се завръща на историческата сцена с производството на товарни фургони и автомобили. Наскоро компанията премести централата си в Арвада, Колорадо, и полага усилия да финансира създаването на прототипи, концепции, инженеринг, тестове за безопасност, сертификация, производство и дистрибуция на моторни превозни средства като се започне от скутери и мотоциклети, и се стигне до пътнически автомобили до пикапи, лимузини и таксита.
„Искаме да възродим американската икона, мечтата ми е да отворим заводите отново и да направя безконкурентни автомобили“, твърди от официалния сайт на компанията Рик В. Рийд, президент и генерален мениджър на компанията.
Без да конкретизира срок, той уточнява шест основни стъпки, в които ще се концентрира Studebaker. Компанията възнамерява да пусне автомобили на газ, дизел, серийни хибриди и газово-електрически модели. Освен това ще прави и електрически скутери и ще поднови на концептуално ниво моделите Hawk, President и Champ.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!