Hyundai Motor Co.съобщи вчера, че е надхвърлил границата от пет милиона продажби на пазара в Щатите. Тези продажби са осъществени в рамките на последните 20 години присъствие на фирмата на местния пазар, през които южнокорейците успяха да се преборят с имиджа си на производител на слаби автомобили и да заемат позицията на шести по големина автопроизводител в света и №1 в Южна Корея.
Hyundai стартира продажбите си в САЩ с модела Excel през 1986 и нещата тръгнаха много добре, но за кратко. Фирмата реализира доста повече автомобили отколкото и позволяваха сервизните възможности. Това предизвика съмнения в надеждността и качеството на автомобилите, които станаха сериозен прицел за насмешки от страна на известните водещи Джей Лено и Дейвид Летерман.
Hyundai не се предаде и работи изключително напрегнато за поправяне на имиджа си, като постепено успя да увеличи цифрите си на продажба. Първият милион реализирани автомобили на марката в Щатите беше отбелязан през 1990-а, четвъртият през 2005-а.
Нсъщност повратната точка дойде през 1999-а,, когато новият президент Чунг Монг-Коо постави като императив за марката качеството на производството и резултатие не закъсняха. През миналата година Hyundai оглави класирането на J.D. Power and Associates в раздела на нелуксозните автомобили, а при луксозните завоюва почетното трето място.
През миналата година Hyundai реализира 450 000 автомобила в Щатите, а целта за тази година са 550 000 продажби. През изминалия месец на корейската фирма принадлежаха 3,4 % в Щатите.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!