Източник: www.motopfohe.bg
Двата бранда засилват значително позициите си в световен мащаб
Jaguar и Land Rover обявиха рекордни продажби през март. Двата бранда отчитат общо 6% ръст за месеца и 13% за първото тримесечие на годината спрямо същия период на 2010 г.
Въпреки предизвикателната икономическа обстановка Jaguar и Land Rover засилват продажбите си, което говори, че нашите клиенти вярват в качеството на продуктите, които предлагаме, с гордост коментира Фил Пофам, директор продажби. Той изрази увереност, че британските марки ще продължават да засилват позициите си на пазара, защото все повече хора търсят вълнуващи нови продукти и технологии.
Интересно е да се отбележи, че през март Range Rover отчете 11 400 продажби само във Великобритания, абсолютен рекорд за бранда в неговата 63 годишна история. Китай и Индия също отчитат огромен скок в ритейл продажбите на марката – съответно 33% и 61%. Северна Америка и Русия също имат с какво да се похвалят, като ръстът при тях е 24% и 47%. Тези благоприятни резултати доведоха до общо 16% ръст за Land Rover, като скокът на отделните модели е: Range Rover - 28%, Freelander 2 – 18%, Range Rover Sport – 12% и Discovery 4 – 15%.
Според глобалния бранд директор на Land Rover г-н Джон Едуардс, позитивните резултати се дължат най-вече на обновената моделна година 2011. Продажбите доказват, че публиката приема с ентусиазъм и задоволството новостите, интегрирани в моделите. Едуардс вярва, че бъдещето на компанията ще бъде още по-светло, като акцентира върху нестихващия огромен интерес към най-новия член на семейството – новият Range Rover Evoque.
Jaguar също дава сериозни признаци, че се справя повече от успешно със световната икономическа криза. Марката отчете най-добър резултат в историята си за пазара в Индия, докато другите ключови пазари също отчитат ръст в продажбите: Китай – 6%, Корея – 29%, Русия – 70%, Германия – 49% и Япония – 34%. Позитивните цифри се дължат на успешните продажби на двата водещи модела – изцяло новия XJ и XF.
Адриян Халмарк, глобален директор на Jaguar коментира, че добрите финансови параметри са резултат от целенасочената работа за успешното внедряване на изцяло новия Jaguar XJ в луксозния премиум сегмент. Според Халмарк, XJ ще увеличава още продажбите си благодарение на новия 3.0 литров дизелов двигател, към който сериозен интерес проявяват потребителите на големи пазари като Китай и Русия.
Jaguar XF все пак си остава най-продаваният модел на марката. Той също се предлага с нов двигател – 2,2 литров дизелов агрегат, който отделя само 149 г/км CO2 емисии.
В България
Land Rover също отбелязва успешни резултати в страната, като регистрира ръст в продажбите от 15% за първото тримесечие на годината. Обновената моделна гама се приема изключително благоприятно от българските клиенти. Сериозен интерес предизвиква както най-достъпната оферта за добре оборудван Freelander 2, така и яхтата на колела – Range Rover Ultimate Edition. Абсолютният бестселър, обаче, е изцяло новият Range Rover Evoque. Продажбите на модела стартираха, като 50% от годишната квота за страната е вече продадена. Цената на Evoque започва от 68 000 лв. с ДДС. Jaguar също започва позитивно годината, благодарение на успешните продажби на XJ, който е много популярен сред заможните бизнесмени.
Всички модели на Land Rover и Jaguar се предлагат в България с ексклузивна петгодишна гаранция. В допълнение се предлага пакетът Premium Service, включващ две изключително важни за спокойната експлоатация на автомобилите услуги. Благодарение на Europe Assistance, при проблем на пътя, собственикът може да разчита на 36 месеца безплатна пътна помощ до гаранционните сервизи на марките в цяла Европа. Само за България е валидна и услуга Door to Door (от врата до врата) – екип от професионалисти взимат автомобила на посочен от клиента адрес и след сервизиране го връщат обратно на уговореното място в отлично състояние.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!