Системите за налягането в гумите при товарните трябва да са задължителни

Main February 7, 2012 | Speed-Press.com A- A+ 2505 views | no comments

Нов доклад, представен от Goodyear Dunlop, разкрива, че 1 от 7 европейски превозвача счита, че до 8 години ще трябва да обяви фалит, освен ако не бъдат направени драстични промени за подобряване на горивната ефективност на автопарковете. На специално посветен на автопарковете симпозиум, проведен в Брюксел, цитираният производител на гуми представи някои препоръки към сухопътния търговски транспортен сектор.
Докладът „Пътят до 2020“ на Goodyear Dunlop показва, че една трета (30%) от европейските автопаркове понастоящем все още нямат планове как да отговорят на очакваното европейско законодателство за ограничаване на CO2 емисии. В своя последен Сборник за транспорта Европейската комисия дава ясен знак на автопарковете, че през следващото десетилетие ще бъдат въведени допълнителни правила и данъци за CO2 емисии.
В същото време парковете очакват индустрията и законодателят да им помогнат да постигнат по-голяма ефективност.
52% от парковете не смятат, че биха могли да постигнат допълнителна ефективност от повече от 10%, само 1 от 10 вярва, че секторът може да постигне целта от 20%, посочена в стратегията „20-20-20“ за ниски въглеродни емисии. Автопарковете от страните с по-ниски цени на горивото, са по-оптимистично настроени. В Полша и Испания, където горивата са по-евтини от средните нива за ЕС, една пета от автопарковете вярват, че могат да постигнат още 20% икономии на гориво до 2020 г.
Goodyear Dunlop призовава законодателите да вземат предвид някои препоръки, за да помогнат на сектора на сухопътния търговски транспорт да намали емисиите и увеличи ефективността. Според доклада на производителя системите за наблюдение на налягането в гумите да бъдат задължителни за всички тежкотоварни автомобили. Отново според него са необходими и стимули за автопарковете, които инвестират в аеродинамични подобрения или закупуват гуми от класовете А, В и С (европейски етикети) по отношение на съпротивлението при търкаляне и сцеплението на мокра настилка. Необходимо е да бъдат коригирани и европейските ограничения за тегло и височина за тежкотоварните автомобили с цел подобряване на ефективността, пише още там.
Като част от кампанията си да помогне на автопарковете да подобрят икономията на гориво, Goodyear Dunlop пуска специализиран уебсайт (www.fleet-fuel-efficiency.eu), който предоставя полезна информация за намаляване на разхода на гориво и подобряване на въглеродния отпечатък. Уеб порталът и свързаният Twitter профил (@efficientfleet) отразяват най-новото за индустрията; полезни топ съвети на Goodyear Dunlop за икономия на гориво.

 
Keywords:   co2, goodyear, goodyear dunlop
 

Images Gallery


 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...