Единадесет години след като за първи път въведе термина “кросоувър“, Mitsubishi Motors Corporation (MMC) ще представи за първи път на предстоящото автомобилно изложение в Женева своята трета реализация на тази концепция – новото поколение на Outlander.
С него производителите се стремят да ограничат въздействието върху околната среда, като същевременно повишат нивото на безопасност със система за ограничаване на последствията при челен удар, друга за предупреждение при отклоняване от пътната лента, активен Cruise Control и др. Въведени са и редица интелигентни решения като задна врата с електрическо задвижване, пълен брой седалки на третия ред и равен под на багажното отделение. Повече удобства носят накланящата се телескопична кормилна колона, ксеноновите фарове Super-HiD Wide Vision и др.
Демонстрационният автомобил ASX, представен на автомобилното изложение в
Детройт през 2001 година, бе предшественик на първото поколение Outlander (Airtrek в
Япония). New Generation Outlander, чийто размер е подобен на този на сегашната версия, следва ясна линия на технологична разработка за „конструкторски автомобил“ със „Стабилна – Безопасна - Семпла“ форма, комбинирайки солиден екстериорен дизайн с чисти повърхности. Прецизността в оформлението, без излишни детайли, продължава и вътре в автомобила с висококачествените материали, с изискания дизайн на арматурното табло, както и с ергономичните уреди за управление върху волана.
В Европа, за новото поколение на Outlander в началото ще се предлагат два екологични двигателя както в 2WD вариант, така и в 4WD вариант в лицето на бензиновия 2.0 l MIVEC и 2.2 MIVEC Clean Diesel (двигател 4N14 – собствена разработка на MMC).
В зависимост от конкретния пазар, модел, двигател и технически спецификации, ще се предлага и система Auto Stop & Go, както и изцяло нова 6-степенна автоматична скоростна
кутия.
Автомобилът ще бъде оборудван с „Ecofriendly driving sysem“, която ще информира водача кога щофирането е най-икономично.
След представянето в Женева, Next Generation Outlander ще бъде пуснат първо на пазара в Русия през лятото, след което ще последват дебюти в Европа (в края на лятото), Япония, Океания, Китай и Северна Америка.
След 2013 година в Европа MMC ще се възползва от възможностите на гъвкавата архитектура на Outlander и ще добави плъг-ин хибридно задвижване в гамата на модела.
Фирмената система на Mitsubishi ще позволи да се постигне достатъчно дълъг пробег и много ниски нива на емисии на CO2, подобно на MITSUBISHI Concept PX-MiEV II (над 800 км и целево ниво под 50 г/км).
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!