Спад на зрителите на F1 е причината за двойните точки

Main February 5, 2014 | Speed-Press.com A- A+ 10270 views | no comments

Въвеждането на ново правило за удвояване на точките в последния кръг на Формула 1 от 2014 г. предизвика много критика, а всички пилоти се обявиха срещу него. Според бизнес журналиста Кристиан Силт причината за решението е големият спад на зрителската аудитория поради доминацията на Себастиан Фетел от средата на сезона. През 2013 г. Формула 1 е гледана от 50 млн. души по-малко, или спад от 450 млн. през 2012 г. Дори в родната Германия хегемонията на Фетел е довела до понижение с 8,7%. В най-големия пазар за Формула 1 в света - Бразилия, спадът е с 10% - на 77,2 от 85,6 млн. Разделянето на лицензията във Великобритания още през 2012 между BBC и платения канал Sky е довело до ръст с 1,7% до 29,1 млн. зрители. В Италия, където също излъчванията са разделени между ефирна и платена телевизия, има ръст от 2,9%. В същото време, въпреки наличието на френски пилоти като Ромен Грожан и Жул Бианки, гледаемостта е спаднала с цели 16 млн. до 10,2. Поради спада Бърни Екълстоун иска да увеличи удвояването на точките за последните не един, а три кръга. "Това ли е правилното решение? 99% от феновете ни и зрителите го смятат за грешно, така че може би трябва да се ревизира. Но нещо трябва да се направи, защото ТВ аудиторията спада", коментира Тото Волф, шеф на Mercedes, по повод удвояването на точките в последното състезание от 2014 г.

 
Keywords:   formula 1
 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...