В началото на май тази година, Ford и Мото Пфое стартираха уникалната за България кампания Focus Motion за представяне на новото поколение на модела Focus в интернет пространството и социалните мрежи. Продължителността на кампанията, която се провежда преди самото пазарно лансиране на автомобила, ще бъде 6 месеца, като основната цел е да се покаже какво мислят за колата хората, които не се занимават професиолнално с журналистика или автомобили.
Focus Motion е иновативна и уникална за родния пазар кампания, която ще се проведе на три основни етапа:
-Text Drive (популярни блогъри тестват автомобила в продължение на 10 дни, като сами решават дали и какво да напишат за модела),
-Photo Drive (по време на международното изложение в София, всеки посетител на щанда на Ford ще може да се запознае подробно с автомобила, както и да се възползва от wi-fi връзката с Facebook, където да сподели своите впечатления. На щанда на марката ще бъде инсталиран и терминал, чрез който посетителите ще могат да се снимат или публикуват своите впечатления от автомобила)
-Movie Drive (от средата на юли до началото на октомври всеки, записал се във Facebook страницата на новия Focus, може да тества колата. Това ще бъде един активен, пълноценен и динамичен тест за всички желаещи, тъй като се очакват много заявки, при ограничени ресурси)
Повече подробности за кампанията Focus Motion можете да откриете на следните страници:
www.newfocus.ford.bg
www.facebook.com/fordfocusbg
www.twitter.com/#fordfocusbg
Видео канали
http://www.youtube.com/fordfocusbg
http://vbox7.com/user:fordfocusbg
"Focus Motion e иновативна кампания, която представя модерен, с нисък разход на гориво и страхотен за управление автомобил на хората, които искат да го тестват. Ние бихме се радвали, ако всеки може да се докосне до един от най-добрите автомобили в класа, споделя Димо Николов, управител на Мото Пфое БГ.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!