Ако искате кола, с която да привлечете внимание, забравете за екзотиката. Необходим ви е Hyundai i10, покрит с трева и с футболна топка отгоре!
Единият от двата такива автомобила, създадени, за да отбележат съпричастността на корейския автомобилостроител към Световното първенство по футбол това лято в ЮАР, бе продаден на търг, а постъпленията бяха предадени за благотворителни цели.
Градският автомобил бе преработен така, че да стане наистина уникален и безусловно да привлича внимание. Очакванията бяха потенциалният купувач да е компания, свързана със спорта, която да търси ефективен начин за реклама, или наистина запален привърженик на футбола.
Създаден от Анди Сондърс, един наистина талантлив и световноизвестен специалист по преработка на автомобили, Hyundai i10 има „тревни" купе и интериор, огромна футболна топка на покрива си и греди от футболна врата, закрепени за А-колоните.
Двете преработени за Мондиал 2010 коли имат „звездна" история. Преди да бъдат преобразени, те бяха заети на Джеръми Кларксън за неговото DVD от 2009 „Дуел".
След приключване на ангажиментите си към Мондиал 2010, i10 беше продадена като част от благотворителната кампания на списание Car Dealer, а средствата бяха предадени като дарение на BEN (www.ben.org.uk) - благотворителната организация на автомобилната индустрия.
Началната цена на автомобила бе само 1995 лири, а победителят в търга заплати 5005 лири.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!