Висши мениджъри и служители от офиса на Shell България обслужват днес клиенти на бензиностанции на компанията в София и страната. Премиерният Mercedes CLS 350 CDI и историческият трабант на Соломон Паси бяха първите автомобили, заредени от мениджърите на Shell.
Инициативата с мото По-близо до клиента се провежда за пета поредна година. Топ мениджърите на компанията посвещават два или три дни от работата си всяка година на директния контакт с клиентите на бензиностанциите, като зареждат гориво и предлагат съпътстващи услуги, като почистване на стъкла, проверка на маслото и течността за чистачките, запознаване на клиентите с предимствата на различните горива Shell и т.н.
С всяка изминала година интересът и положителните отзиви от клиентите и служителите за присъствието на мениджърите край бензиноколонките се увеличават. Инициативата По-близо до клиента е част от световната стратегия на компанията за усъвършенстване на качеството на услугите и насърчаване на обратната връзка от клиентите.
Премиерният за България Mercedes CLS 350 CDI и историческият трабант на Президента на Атлантическия клуб Соломон Паси бяха първите автомобили, заредени с гориво от Изпълнителния директор на Shell България г-жа Камелия Славейкова и от Търговския директор г-жа Теодора Колева. Г-н Паси лично присъства на събитието. Той пристигна със сегашния автомобил на Атлантическия клуб – BMW, което носи същия регистрационен номер, както и легендарния му трабант.
Нашите клиенти са много различни, но независимо от това каква кола карат и какво гориво зареждат, ние посрещаме всеки от тях по един и същи начин във всяка бензиностанция Shell – с високо качество на услугите и на продуктите ни – коментира Изпълнителният директор на Shell България г-жа Камелия Славейкова. Общото между всички наши клиенти, е че те обичат автомобила си и искат най-доброто за него. В ден като днешния, ние общуваме пряко с клиентите, за да разберем какво е най-важно за тях в грижата за автомобила, както и да утвърдим високите стандарти на обслужване, които прилага Shell в България и по света.
Обслужването на клиентите ни не се изчерпва само със зареждане на гориво в резервоара на автомобила – каза г-жа Теодора Колева, Търговски директор на Shell България. Грижата за клиента и автомобила започва още със създаването на горивата Shell и продължава с всяка стъпка, която горивото изминава, до посрещането на клиента на бензиностанцията. Вече 20 години работим за прилагане на един и същ висок стандарт на обслужване във всеки обект Shell.
Непрекъснато насърчаваме служителите и прилагаме система за вътрешна и външна оценка на качеството на обслужване. Не е изненада, че България винаги е била в челните места както в Централна и Източна Европа, така и в глобалната система на Shell при проучвания тип таен клиент – допълни г-жа Колева.
Повече информация за Shell България
Shell е на българския пазар от 1991 г. В България компанията оперира верига от 110 търговски комплекса и е един от лидерите в страната на пазара на горива на дребно, а за своите корпоративни клиенти предоставя услугата euroShell Card. Всеки месец в бензиностанциите Shell в България се обслужват повече от 1 милион клиенти. В периода 2009/2011 г. са открити 4 нови магистрални обекта - Shell Правец, Shell Калотина, Shell Студена, Shell Любимец - те се присъединиха към европейската мрежа от магистрални обекти на Shell. Така клиентите на тези бензиностанции ще бъдат сред 25-те хиляди клиенти, обслужвани всеки час в над 650 магистрални обекта в мрежата на Shell в Европа.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!