Водородният Ford Fusion Hydrogen 999 успя да развие максимална скорост от 207.297 мили в час (331.675 км/ч) по време на тестовете на соленото езеро Боневил. По този начин той се превърна в най- бързата серийна водородна "машина.
"Постигнахме нещо, което никой друг в автомобилната индустрия не е правил, заяви Мат Зюелк, инженер на проекта.
Екстериорът на Fusion Hydrogen 999 повтаря този на стандартния модел, като са добавени необходимите аеродинамични приспособления за по-висока ефективност. Премахнати са външните огледала и радиаторната решетка. Последното е просто защото колата няма радиатор.
Двигателят на колата е подготвен от студентите на университета в Охайо и има максимална мощност 770 к.с.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!