В тазгодишното издание на Challenge Bibendum в Шанхай, Peugeot се представя с Peugeot 307 Hybride HDi", който отделя 74 г въглероден двуокис на километър, благодарение на горивото В30 (30% биодизел).
Това изключително постижение показва как при автомобил от тази категория, чрез конкретни и реалистични технически решения, е възможно вредните емисии да се намалят до много малки стойности.
Технологията Hybride HDi" представлява комбинация между Hdi-двигател 1,6 с филтър за твърди частици и електромотор, конвертор, батерии високо напрежение и специална система за електронен контрол. Скоростната кутия е механична пилотирана, а автомобилът разполага и със системата Stop&Start. Технологията позволява да се използват качествата на дизеловия двигател, в града и извън него, и на електромотора, в градски условия или при ускоряване.
Растенията, от които се произвежда биодизелът консумират въглероден двуокис по време на фотосинтезата. По този начин, отделеното в атмосферата количество СО2 при изгарянето на така нареченото възобновяемо биогориво е много по-малко.
Напредъкът в борбата с парниковия ефект зависи от създаването на допълнителни технологии, използващи двигатели с вътрешно горене с висок КПД, хибридни двигатели и биогорива.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!