Aston Martin V12 Vantage - Разгледайте го по-подробно

Общи 12 юли 2009 | RS-Auto.bg A- A+ 973 посещения | без коментари

Агресивен дизайн, изработен от карбон, невероятен звук от двигателя и самата скорост са всичко необходимо за разпознаването на Aston Martin V12 Vantage от неговата по-малка V8 сестра. Тези най-нови снимки помагат да се види какво се е променило и какво е останало същото.

Серийната версия на V12 Vantage дебютира преди няколко месеца по време на най-големия автомобилен форум за тази година – автошоуто в Женева.

Въпреки че модификациите по екстериора са доста скромни, V12 Vantage притежава серия нови елементи, които ще го диференцират от V8 модела. Най-очевидни са ниският преден спойлер, както и предния капак с въздухозаборници. Очевидно е също така, че страничните прагове са заимствани от състезателния N24, което също е повлияло на аеродинамиката на V12. Иначе автомобилът има и ново дъно и малко по-добре издаден заден спойлер. Освен това страхотните 19-инчови колела, които се виждат, ще останат и при серийния модел... и то стандартно.

Междувременно допълнителна екстравагантност може да бъде намерена и в кокпита на V12 – като там има изобилие от въглеродни влакна и приятна на пипане Alcantara. Освен това има и нов пакет инструменти. И за пълно удоволствие от шофирането клиентите могат да доплатят допълнително за изработени на ръка седалки от въглеродни влакна и Kevlar, които редуцират масата на автомобила със 17 кг.

И ако става дума за маса, двигателят на V12 е със 100 кг по-тежък от V8 агрегата, заради което Aston са ползвали малко по-интензивно въглеродни влакна... включително и стандартни и карбоново-керамични спирачки. Резултатът е кола само с 50 кг по-тежка от V8 варианта, както и перфектно разпределение на масата 51:49 (отпред-отзад). Това до голяма степен се дължи на факта, че някои компоненти от шестстепенната ръчна трансмисия са разположени отзад.

И що се отнася до сърцето на автомобила – това е 6-литров V12 двигател. Максималната мощност възлиза на 510 к.с., докато въртящият момент е 570 Нм. Максимумът е достижим при 5 750 об/мин. Това определено е напълно достатъчно за машината да ускорява до 100 км/ч за 4.2 секунди. Максималната скорост пък е 305 км/ч. Логично е това да не е автомобил, който да е съобразен с икономията на гориво или емисиите на СО2. Съответно фактите са следните - комбиниран разход на гориво от 14.45 л/100 км, и емисии на СО2 от 388 г/км.

 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте