Aston Martin Vantage GT4 - Помните ли N24? Това е по-добро

Общи 16 ноември 2008 | RS-Auto.bg A- A+ 1225 посещения | без коментари

Посредством своето поделение за моторни спортове Aston Martin представиха състезателната спецификация, Vantage GT4, базирана на най-новото спортно луксозно купе Vantage с 4.7-литров V8 агрегат. Новият Vantage GT4 надгражда над успеха на своя предшественик – 4.3-литровия Vantage N24 – като бе в процес на развитие в продължение на шест месеца.

Предишният N24 се доказа като един от най-успешните автомобили в класа си, печелейки 24-те часа на Нюрбургринг, както и серия състезания от FIA GT4. Последната версия представлява еволюция на N24, като новият по-голям двигател е по-чувствителен и предлага повече въртящ момент.

4.7-литровият V8 двигател притежава система за управление, пренастроена за състезателна употреба. Освен това има и спортна система за отработените газове. Иначе стандартната система за сухо мазане е запазена, като тя позволява да няма излишно плацикане на маслото при завиване.

С маса от 1330 кг Vantage GT4 е с 300 кг по-лек в сравнение със стандартния модел. Това е постигнато посредством серия мерки за редуциране на масата. Така голяма част от интериора липсва, като само арматурното табло е запазено, като е префосонирано с помощта на Alcantara. Централната конзола и вътрешната част на вратите са заменени от нови по-леки варианти.

Шасито е оборудвано с усилена стоманена клетка и състезателни седалки Recaro. Освен това има и специален спортен волан с механизъм за бързо сваляне. Мерките за безопасност във Vantage GT4 се изразяват в шестточкови колони, както и специална пожарогасителна система Lifeline Zero 360.

Окачването също е преминало през съществени промени, така че да подобри управлението. Vantage GT4 притежава и по-големи предни дискове с оптимизирана система за охлаждане. Уникалните предни и задни магнезиеви колела са стандартно оборудвани с гуми Yokohama A048-R.

Клиентите ще имат правото да избират между ръчна и sportshift автоматична трансмисия с педалчета зад волана. И двете предавателни кутии са с двоен керамично-метален съединител Valeo, както и с ултралек маховик. Това изглежда оптималната комбинация за Aston Martin.

Цените се очаква да започнат от 96 645 паунда (или казано с други гуми над 140 000 долара), когато автомобилът влезе в продажби през януари. Като таргет група Aston Martin са се насочили не само към професионалните и полупрофесионалните пилоти, ами и към ентусиастите, които искат да ползват свободното си време за каране по писти или за някои клубове.

 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте