Audi A2 - Един от бъдещите компактни модели от Инголщад

Общи 18 декември 2008 | RS-Auto.bg A- A+ 1563 посещения | без коментари

По-голямата част от европейските автомобилни производители работят върху ново поколение от ултракомпактни коли,с които да отговорят на новите стандарти за емисии на СО2, които предстои да влязат в сила през следващите няколко години. Един от най-активните играчи в тази индустрия е Audi, които разработват няколко нови модела, позиционирани под настоящия А3.

Тези нови модели ще включват сериен вариант на A1 Metroproject concept, който най-вероятно ще се предлага в серия комбинации, базирани на варианти с три и пет врати. Освен това можете да очаквате същия модел във версии Sportback, кабриолет и хибрид. Също така Audi ще предлагат и своя версия на новия миниавтомобил на Volkswagen, който ще бъде базиран на същата платформа NSF, която е ползвана и при концептуалния up! Най-новите съобщения индикират, че зле продаваният компактен А2 също ще бъде пуснат в нова версия.

Според AutoBild Audi ще пуснат и спортен хечбек с относително висок покрив, като този ход е планиран около 2014 година. Тепърва предстои и Audi да потвърдят, но изпълнителният директор, Рупърт Щадлер, наскоро бе казал, че компанията „разглежда различни сценарии, включващи и нов А2.” Компютърната графика, предоставена от колегите от www.motorauthority.com, дава и добра информация как може да изглежда бъдещият А2. Тя разкрива един традиционен хечбек с пет врати.

Оригиналният модел ползваше много скъпа алуминиева конструкция, в резултат на която А2 автоматично бе експулсиран от сегмента на компактните автомобили и доведе до провал за Audi в тази ниша. За новия модел ще споделят компоненти с компанията сестра Volkswagen, за да могат и двете да поддържат относително ниски разходи. Това означава, че вероятно ще има сходни елементи със следващото поколение на Polo, включително няколко от новите трицилиндрови бензинови и дизелови двигатели. Съществува и възможност Audi да пусне версия с електрически мотор, който да задвижва задната ос. Същевременно малък бензинов агрегат ще задвижва предните колела, така че накрая се получава отново задвижване на четирите колела Quattro.

 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте