Audi RS 6 Avant 2008

Ревюта 25 септември 2007 | AutoDrum.com A- A+ 2888 посещения | без коментари

Отличната върхова производителност и максималната динамика, комбинирана с удобната практичност за ежедневна употреба са впечатляващите характеристики на новото Audi RS 6 Avant, което бе показано за пръв път на изложението във Франкфурт. Наскоро разработения V10 двигател с директно впръскване (FSI) и два турбокомпресора, постоянното задвижване на четирите колела (quattro) и спортното окачване с Dynamic Ride Control (DRC), налагат стандартите за високо производителни автомобили във високия клас.Наличната мощност от 580 к.с. и въртящ момент от 650 Nm въртящ момент, доставят едно незабравимо удоволствие от шофирането. В същото време, новото Audi RS 6 Avant предлага високо ниво на комфорт при пътуване – както в града, така и извън него.

Новото Audi RS 6 ще бъде възможно за покупка само като Avant версия, с неповторимата комбинация от 580 к.с. и максималното товарно пространство от 1 660 литра.

Audi RS 6 е новият лидер при високо производителните комбита

Автомобилът Audi RS 6 преформулира термина "висока производителност" в бизнес класата. С неговите 580 к.с., той е най-мощният модел в сегашната Audi гама – с изключение на изцяло състезателните автомобили като победителя в Le Mans сериите – Audi R10 TDI – най-потентното Audi на всички времена. Но не е само това: очевидно е превъзходството му над конкурентите му във върховия клас комбита.

Двигателят с V10 конфигурация в RS6 е базиран на V10 агрегата от Audi S6 и Audi S8, но бива преработен фактически всеки детайл, за да се постигне значително по-високото ниво на производителност. Двата турбокомпресора осигуряват впечатляващ постоянен поток на мощност при всички обороти: максималният въртящ момент от 650 Nm е наличен между 1500 и 6250 об/мин., а максималната мощност е между 6250 и 6700 об/мин.

Двигателят позволява на Audi RS 6 Avent да достигне способностите на високо производителен спортен автомобил. Автомобилът има нужда за ускорението си от 0-100 км/ч, само от 4,4 сек, а за 0-200 км/ч от 14,9секунди, но когато стрелката посочи 250 км/ч се активира електронен ограничител.

Шест степенна предавателна кутия (Тiptronic) е перфектния завършек на мощната натура на RS 6. Хидравличната и контролна системи биват оптимизирани за достигането на изключително малки времена за смяна на предавките като и те самите биват адаптирани съответно към тази производителност.

Стандартните настройки на централния диференциал разпределят 40% от мощността към предните колела и 60% към задните – наблегнатата мощност към задницата, води до по-голяма динамика при шофиране.

Индивидуално усещане от шофирането

Чрез системата Dynamic Ride Control, амортисьорите са свързани диагонално с противоположния чрез два маслени тръбопровода и два контролни клапана. Поведението на автомобила – накланянето в завоите при големи скорости или при неравни пътища – генерира поток от масло, който допълнително подсилва поемането на нежеланите възникващи натоварвания. В резултат на това при RS 6 е подобрен контрола в завоите и по-прецизното реагиране на волана от страна на шофьора.

Системата Dynamic Ride Control на новото RS 6 може да бъде настройвана при желание в три режима на работа на амортисьорите. Това позволява на шофьора да определи работата на автомобила, според нейните/неговите персонални предпочитания. При комфортен режим, спортното окачване доставя забележително удобство на возене, динамичния е за настройване на окачването за динамично шофиране, а спортното доставя изключителна прецизност на работа на автомобила.

Осезаемо присъствие

Независимият дизайн води Audi RS 6 до зашеметително и силно осезаемо присъствие – без какъвто и да е намек за агресия. В интерес на истината, изчистената предница с премоделирана престилка и подчертаните отвори в нея, ясно говорят, че всичко е насочено към функционалността: високо производителният двигател, изисква впечатляващо количество въздух, както за работа, така и за охлаждане. Фактът, че принадлежи към RS фамилията е подчертан от матово-алуминиевата рамка на предната решетка, която пък е в полирано-черен цвят с диамантен дизайн.

Елегантен и ексклузивен интериор

Интериорът на новото RS 6 предлага впечатляващ синтез от спортна елегантност и ексклузивност. Изключително високото ниво на изработка, типично за Audi, е завършено от еднакво спортната и елегантна комбинация от най-качествените материали. Карбон, алуминий, кожа и Alcantara създават среда, която е уникална дори за света на високо производителните автомобили.

Главният контролен елемент е и си остава волана: при RS 6 клиентът може да избира между мултифункционален спортен волан с три-спицов дизайн и особено различаващ се RS спортен волан с плоско дъно, който също така притежава мултифункционални контроли и лостчета за контрол на предавките. Кокпитът е в типичния RS дизайн, включващ допълнителен циферблат, показващ натоварването от генерираното налягане в двигателя от турбокомпресорите. Дисплей за същото, както и за температурата на маслото и таймер за обиколки, могат да бъдат включени допълнително чрез информационната система на шофьора.

 

Renault Laguna Coupe Concept 2009
24 септември 2007
 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте