Audi откри първия дигитален шоурум в Лондон. Името му е Audi City и там посетителите могат да видят целия моделен ред на марката в електронен триизмерен формат.
Освен това всеки купувач може да узнае подробности за гамата на двигателите, за технологиите, използвани при автомобилите Audi и да подбере по собствен вкус цветовете на каросериите, дизайна на джантите, и обзавеждането на салона на бъдещия си автомобил.
„Audi City обединява най-доброто от двата свята – цифровата презентация на продукта и личния контакт с дилърите. Новият формат на шоурума дава свободата да персонализираш личния си автомобил. Така получаваме и по-тесен контакт с клиентите си“, заяви Петер Шварценбауер, шеф на маркетинговия отдел на компанията.
Двайсет такива шоурумове в различни точки от света възнамерява да открие немският производител до 2015 г.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!