BMW за пореден път вдига летвата с представянето на 2008 М3 Sedan. Той споделя високо-оборотния V8 двигател, генериращ 414 к.с., с M3 Coupe, както и шасито, създадено да бъде "по-бързо от своя двигател".
Изцяло новите 2008 M3 Sedan и M3 Coupe излизат на пазара през пролетта на 2008 и ще включват първия V8 в серийно произвеждано BMW M3. Също така включват регулируеми от шофьора настройки за завиването, твърдостта на амортисьорите и стабилността (бутона “MDrive” намиращ се на волана, служи за запомнянето им). Великолепния интериор може да бъде пригоден според желанията на шофьора, включително аудио и навигационната системи чрез последната версия на BMW контролера "iDrive".
Сърцето на BMW M3 е лек и потентен V8
Преминаването към осем цилиндъра в четвъртата генерация на BMW M3 води до задвижване, което е коренно подобрено към повече мощност, увеличена ефективност и намалено тегло в сравнение с предишния 6-цилиндров M3 двигател. С кубатура от 3,999 куб.см, новият лек алуминиев двигател генерира 414 к.с. при 8,300 об/мин. и 400 Nm въртящ момент при 3,900 об/мин., с налични 85% от тях през целия път до 6,500 об/мин. Мощността е увеличена с 15%, икономичността с 8%, компресията вече е 12.0:1, а максималните обороти достигат 8,400 об/мин., което за 8-цилиндров двигател е повече от постижение.
Задвижването на BMW M3 Sedan от V8 двигателя се предава към задните колела чрез 6-степенна ръчна предавателна кутия с къси предавки.
MDrive персонализира настройките за шофиране в новото BMW M3 Sedan
Новото M3 съдържа няколко стандартни и контролирани от шофьора системи, подлежащи на нагаждане към изискванията на всеки сядащ зад волана. Шофьорът може да ги контролира чрез удобно разположените за това бутони:
Натискането на MDrive бутона, намиращ се на волана, моментално активира запаметената конфигурация на горепосочените системи, превръщайки BMW M3 в ултиматната машина за шофиране. Настройките се променят и запаметяват чрез меню показващо се на монитора на таблото посредством iDrive. Веднъж запаметени шофьорът може по всяко време да ги промени, както и да се върне към оптималните чрез натискането на MDrive. За тази система е необходимо да бъде поръчана навигационна/iDrive система.
Атлетична, спортна визия
Дизайнът на новото BMW M3 Sedan има излъчване на решителност и динамика. Предницата ясно различима като BMW базирана с двуовалната си форма на решетката, включва плоски ксенонови фарове и три големи въздушни колектора под решетката. След като структурата и конфигурацията е насочена изцяло към насочването на въздух към отделението на двигателя, BMW M3 Sedan, както всички BMW M модели нарочно избягват халогените включени в 3 Серия.
"Лицето" на BMW M3 включва впечатляващ купол в средата на алуминиевия капак, който е по-дълъг в сравнение с моделите от 3 Серия, но идеално се слива с цялостния дизайн.
Новият BMW M3 Sedan притежава и мускулеста задницата, която е завършека на цялостната визия. Дискретен спойлер на задния капак, оптимизира аеродинамиката и по този начин увеличава натиска върху задния мост. Разделения дифузор намиращ се под задната броня, е приел формата на въздушните колектори от предната част на автомобила, заобикалящ двата двойни ауспуха, които са се приближили към центъра.
Интериорен дизайн ориентиран към активно шофиране
Интериорът на BMW M3 винаги е било място създадено за динамично шофиране, но без никакви компромиси към комфорта на шофьора и пътниците. Новото BMW M3 Sedan продължава тази традиция с последните иновации. Петте седалки са заобиколени от силни контури и плавни линии, подчертаващи отделните вдлъбнати и изпъкнали повърхности. Хоризонталните линии доминират в зоната около таблото, както и хармоничните повърхности при страничната облицовка, придаващи на интериора динамична нотка.
Настрани от изчистения дизайн и оптималното ергономично подреждане на всички контроли и инструменти, изборът на цветовете в интериора на новото BMW M3 Sedan помага на шофьора да се концентрира върху шофирането.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!