BMW планират да намалят продажбите си в САЩ за първи път от 16 години насам, тъй като автомобилният производител се сблъсква с намаляващото търсене и с растящите цени на горивата. Една от стратегиите на компанията е да се съсредоточи извън САЩ и вместо това да увеличи продажбите си в развиващите се пазари.
Планът идва от новия шеф на BMW за САЩ, Джим О’Донъл, който обяснява, че най-новата им стратегия е част от по-мащабен план, подготвен от него за Северна Америка. Очаквайки одобрението на немските си шефове, О’Донъл се надява да намали работните места в САЩ с 90 и съответно да намали обема с 10 %(около 44 000 автомобила).
Намаляването на производството ще позволи на BMW да избегне ситуации, при които компанията ще бъде принудена да предлага големи бонуси и да продава коли с малка или почти нулева печалба, съобщават от Automotive News. О’Донъл също разкрива, че връщането на четирицилиндровите двигатели в САЩ също е опция.
Вече започнаха някои инициативи от плана, включващи намаляване на разходите на маркетинговия отдел на BMW, редуциране на бонусите за новите модели, както и на бонусите на търговските представителства. Нещо повече – BMW вече са намалили обема на производство на не толкова продавани модели като X3 например. Същевременно е увеличено производството на модели с растяща популярност, каквато е при Х6.
Историята не свършва с това, тъй като О’Донъл намеква, че четирицилиндровите двигатели може да се завърнат в САЩ. Първите модели, които може да се сдобият с компактния двигател, са цялата гама на 1-Series, както и евентуално базовият 3-Series. Това е опция, която сама по себе си е разглеждана от производител като Mercedes Benz, но за C-Class. Именно този модел може да получи нов четирицилиндров бензинов агрегат с турбо през следващата година.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!