По решение на генералния директор на Chevrolet група студенти са декорирали новия Chevy HRR по такъв начин, че да обхванат всички аспекти на емоцията.
Така се появи новата “адска” версия на модела – “Skull from Hell” (наистина си е адска – вижте фаровете) – това, което виждате е дело на Джим Маккемън – студент в Детройтския колеж по креативни изкуства. Тази разработка беше откроена сред десетки други проекти, като тя получи приза от конкурса по дизайн, обявен от концерна. Предполагаме, че идеята, която е заложена в проекта е група тиинейджъри да се метнат на любимото возило и да отпрашат за някои купон, когато мама и тате ги няма.
Другия призов ван е далеч по-практичен от този – представлява мобилен магазин за цветя. Въпреки тези причудливи промени, направени на този конкурс, машината си остава същата – предлага се с два двигателя – 2.2-литров с мощност от 149 к.с и 2.4-литров с мощност от 179 к.с. GM гарантират, че разходът на машината ще бъде около 7.5-8 л/100 км.
Можете да видите снимки и на двата призьора – това е оценено по най-добрия начин на конкурса на GM.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!