Chrysler Crossfire SRT6 2005

Ревюта 14 януари 2007 | AutoDrum.com A- A+ 3078 посещения | без коментари

Crossfire SRT6 : цялостна производителност с окачване, настроено от SRT, съобразена спирачна уредба, състезателни линии както в екстериора, така и в интериора.

Като първи Chrysler носещ SRT емблемата, Chrysler Crossfire SRT6 доставя ново усещане смесвайки спортен дух и типична американска мощ, както в купе, така и в роудстър вариант.

„Crossfire SRT6 доказа себе си както на пистата, така и извън нея, като един от най-привлекателните и балансирани мощни автомобили произвеждан някога от SRT” – казва Джеф Бел, Вицепрезидент на Chrysler, Chrysler Group. Тази кола е екипирана с единственият компресорен двигател предлаган от SRT, с шаси вдъхновено от състезанията, с подобаваща спирачна система и с ориентирани към мощността интериорни и екстериорни елементи.

Задвижването

Мощността на Crossfire SRT6 2006 се дължи на ръчно сглобеният 3.2 литров компресорен V6 двигател, развиващ 330 к.с. и 415 Nm.

Двигателят е V6 с 18 клапана, включващ спираловиден компресор на IHI заедно с интеркулер, като това помага за относително равна крива на въртящият момент, доставяйки 90% от пиковия въртящ момент в интервала 2300 - 6200 об/мин. Също под капака се забелязва наличието на уникално покритие на двигателя от SRT. Изгорелите газове се изкарват през спортно настроената изпускателна система.

Мощността от двигателя се предава посредством подобрена 5-скоростна автоматична предавателна кутия.

Екстериор

Вдъхновена от състезанията екстериорна екипировка, доставяща повишена спортна сила на Chrysler Crossfire SRT6, включва неподвижен заден спойлер, който се отразява върху намаляване повдигането и подобряване аеродинамиката при високи скорости, както и интегрирания в предната броня спойлер намаляващ също повдигането, докато в същото време осигурява повече въздух за спирачните дискове.

Интериор

Инструменталният панел е с километраж, разграфен до 320 км/ч, напомнящ непрекъснато за динамичните характеристики.

Този Chrysler SRT6 е екипиран със спортни кожени седалки в перлен цвят, с дизайн доставящ достатъчно удобство и за ежедневна употреба, и за пистово представяне. Както по тях, така и по волана се забелязва сивият изтънчен бод, придаващ лукс на интериора. Логото на SRT6 може да бъде забелязано на облегалките за главите.

 

Jaguar C-XF Concept 2007
13 януари 2007
 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте