В ролята си на главно действащо лице на пазара на лекотоварните автомобили (VUL), благодарение на големия брой премиери и нови технологични решения, адресирани към този пазарен сегмент, Citroen бе удостоен с титлата «Лекотоварен автомобил на годината» по време на церемонията, организирана от Argus под Айфеловата кула. Жан Жакмар, директор на търговските операции France Citroen, получи ценния трофей.
Журито, съставено предимно от професионалисти, определи за №1 Citroen Jumper сред останалите седем финалисти, чийто първи старт на пазара при лекотоварните автомобили бе през 2006 г. Изцяло променен и появил се на пазара през юни т.г., новият Citroen Jumper гарантира за пореден път възможност на Марката да капитализира своите пазарни успехи през последните 12 години, завоювани от предшествениците на модела и да спечели нови пазарни позиции.
Благодарение на своето адекватно поведение към пазарното търсене и потребности на клиентите на лекотоварни автомобили, Citroen дълги години заема водеща роля на този пазар. Така през 2005 г. в Европа (17 страни), пазарният дял на Citroen в този сегмент достигна 10,2%. На пазара на лекотоварните автомобили добрите продажби наредиха компанията на трето място в Европа и на второ във Франция.
Силните страни на Jumper (увеличените обеми и полезно товарно пространство, товароносимост до 4 т, нови двигатели, отговарящи на стандарта Евро 4 и шестстепенни предавателни кутии, комфортното вътрешно оборудване, системите за сигурност и др.) ще позволят на Citroen да увеличи своето пазарно присъствие в един динамично развиващ се потребителски сегмент.
Източник: www.citroen.bg
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!