От дълго време насам Citroen предлага на пазара автомобили, които съчетават едновременно удоволствието от пътуването и опазването на околната среда. Верен на своята дългосрочна политика за развитие, марката обединява усилията си с Bluebretzel- нова марка за производство на облекла, за която памукът е основен продукт. Като използват търговската марка Max Havelaar, за Citroen и Bluebretzel това означава да спазват производствените технологии, условията на труд и живот на работниците в съответствие със съвременните изисквания за опазване на природата.
Вдъхновен от зеления бамбуков цвят на 2CV от 70-те години, Bluebretzel реши да приложи този цвят и на своите висококачествени модни фланелки. Колекцията включва и други митични цветове като например този на Айфеловата кула при самото й изграждане, цвета на очите на Мона Лиза или пък на хайвера Beluga Royal.
Нещо повече, Bluebretzel придава живот на своите фланелки като ги превръща в произведения на изкуството, които могат да бъдат видяни в изложбата "Цветовете на легендите. Събитието ще се състои от 23 март до 5 май 2007 г. в галерия Бекел-Одий-Боако в Париж.
Източник: www.citroen.bg
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!