Corvette Stingray свали дрехите

Общи 05 март 2013 | Speed-Press.com A- A+ 2070 посещения | без коментари

Откритата версия на Corvette Stingray най-накрая е факт. Автомобилът бе представен на автомобилния селон в Женева. Единствените структурни промени, предприети при откритата версия Сonvertible в сравнение със закритото Coupe, се ограничават до мястото за поместване на сгъваемия покрив и промяната на позицията на точките на закрепване на предпазните колани.Corvette Stingray е най-мощният сериен модел в историята на марката Chevrolet, разполагащ с двигател с потенциал от 450 к.с. и максимум на въртящия момент в размер на 610 Нм. Това е и най-динамичния сериен модел в досегашната хронология на марката, способен да извърши ускорението от 0 до 100 км/ч за около четири секунди. И накрая, но не на последно място по важност, новият Corvette Stingray ще бъде и най-икономичния модел с името Corvette, превъзхождащ значително досегашния модел по отношение на разхода на гориво. Двигателят 6.2 литра V8 с означение LT1 съчетава авангардни технологии, като директно впръскване на гориво, активно управление на впръскването, система за изцяло променливо газоразпределение и високотехнологична система за управление на процесите в двигателя, осигуряваща постигане на максимално висока мощност при минимален разход на гориво. Към него се предлага нова седемстепенна механична трансмисия с функция Active Rev Matching (активна настройка на оборотите), която установява избора на предавка и настройва оборотите на двигателя така, за да бъде осъществен перфектен процес на превключване; предлага се и шестстепенна автоматична предавателна кутия с ръчен режим на превключване с планки на волана. Автомобилът разполага с авангардни технологии за управление на автомобила, включващи Drive Mode Selector с пет режима и възможност за индивидуална настройка на 12 параметъра на автомобила. За шасито са използвани свръхлеки материали при карбоновия капак на двигателя и отделящия се покривен панел при купетата; предни и задни калници и врати от композитни материали; карбоново-нанокомпозитни материали за подподовите панели и нова алуминиева носеща рама на каросерията. Всички те спомагат за изместване на центъра на тежестта назад в името на постигането на оптимално съотношение на теглото между предния и задния мост от 50/50 и водещо за класа съотношение между мощност и тегло. В интериора са използвани истински усилени с въглеродни влакна полимери (карбон), алуминиеви сплави, ръчно обработена кожа и два осеминчови екрана с възможност за индивидуално конфигуриране и информация за водача и за инфоразвлекателни цели. Напълно пригодният за употреба на състезателна писта пакет с допълнително оборудване (Z51) също ще се предлага. Благодарение на него ходовата част на модела добива по-агресивни настройки, в състава на задвижващия заден мост се добавя самоблокиращ диференциал, мазането на двигателя се осъщяствава посредством модифицирана система със сух картер, а спирачната система използва значително подобрено охлаждане.

 
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте