Ford Fiesta - Най-накрая Ford показаха новото поколение на Fiesta

Общи 16 февруари 2008 | RS-Auto.bg A- A+ 2114 посещения | без коментари

След серия прототипи и слухове за евентуална смяна на името Ford най-накрая разкриха своя нов компактен хечбек, който се подготвя да влезе в производство към края на годината. Името му ще си остане Fiesta поне в продължение на още едно поколение. Вариантът ще се предлага в Европа, Азия и Южна Африка, като ще се подготвя във фабриката на компанията в Кьолн, Германия. Fiesta е в действителност първият мащабен продукт на новата глобална стратегия за развитие на Ford. Моделът може да има и вариант седан, който да се предлага в Северна Америка и Китай.

Колата ще бъде показана по време на автомобилното изложение в Женева следващия месец, като към есента на таи година в Европа трябва да се появят първите три- и петврати варианти. До 2010 година новата Fiesta ще се предлага из цяла Европа, Азия, Южна Африка, Австралия и Северна Америка в серия варианти на базата на една и съща платформа.

Както се очакваше, колата е заимствала много от миналогодишния прототип Verve, като това включва и трапецовидната решетка, ъглестите фарове, доста наклоненото предно стъкло и агресивния профил. Инженерите от компанията са поработили значително, за да подобрят комфорта на возията и да изолират шума от пътя, вятъра и двигателя в търсене на едно по-престижно излъчване.

Една от ключовите цели при развитието на Fiesta е било да се съхрани размера и теглото на предишния модел, но да се увеличи нивото на комфорт и на безопасност, което е иначе толкова трудно за постигане в автомобилната индустрия. Въпреки това Ford са се справили с тежката задача, като са последвали техниката, ползвана от Mazda за Mazda2 – използват два различни типа стомана за шасито.

Fiesta първоначално ще се предлага със серия бензинови и дизелови двигатели. Базовите модели ще се предлагат с 1.4-литров бензинови агрегат с мощност от 60 к.с. След това ще се предлага и 1.6-литров агрегат с мощност от 115 к.с. Почитателите на дизелите ще могат да избират между два 1.25-литрови двигатели с мощност от 60 и 80 к.с. Изборите за трансмисия включват шестстепенна ръчна трансмисия и нов Dushift автоматик. Освен това автомобилите ще бъдат оборудвани с електронната система за управление EPAS, която оптимизира разхода на гориво.

 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте