-Ford Kuga с нови възможности, задвижване и индивидуални пакети
-Моделът с предно задвижване и 2.0 литров TDCi двигател е с CO2 емисии от само 159 г/км (6.1 л/100 км разход на гориво)*
-Новият 2.0 литров Duratec турбо бензинов двигател с мощност от 200 к.с. предлага отлична динамика
-Наличната като опция 5-степенна автоматична Durashift скоростна кутия за лесна смяна на предавките
На Автомобилното изложение в Женева Ford-Европа ще представи нови характеристики, задвижване и луксозни интериорни, индивидуални пакети за динамичния кросоувър Kuga.
Ford Individual
Новият индивидуален пакет на Ford допълва интериорните и екстериорни варианти, които вече се предлагат за Ford Mondeo, S-MAX, Galaxy, новата Fiesta, новото Ka, а сега и Focus.
Тимът на Ford по персонализация на автомобила разработва луксозна интериорна опция за най-високото оборудване Titanium. Те черпят вдъхновение от iosis X концепта, който за първи път е показан на Автомобилното изложение в Париж от 2006 г. и прототипът на Kuga, представен на салона във Франкфурт през 2007 г.
Лаура Блосфелд-Смит, Персонализация на автомобила, Ford-Европа, обяснява: С програмата Ford Individual разработихме специално висококачествени пакети за потребителите, които искат да надградят своя автомобил. Клиентите, които предпочитат стилни модели като Kuga често изразяват желанието си за още по-високо ниво на ексклузивност, а интериорните пакети на Ford Individual осигуряват именно това.
Вдъхновен от кинетичните елементи в дизайна на Kuga, екипът на Ford разработва изцяло нови тапицерии за седалките и вратите, нови цветови комбинации, като ги съчетава с премиум качествени материали и контрастиращи цветове и материи.
Два ексклузивно качествени вида кожа биват разработени, за да допълват иновативната тапицерия на седалките. Ултра мека напа кожа е използвана при седалките и облегалките, на места със специално ватирани области. Характерното лого Individual е разположено в горната част на облегалката. Преобладаваща част от седалката е в специално избран цвят, със силно зърнеста Bond кожа, която създава контрастираща повърхност.
И двата вида кожа допълнително се отличават една от друга благодарение на употребата на много леко контрастиращ кант , който подчертава експресивните кинетични форми. Всички видими и отличаващи се части от тапицерията като облицовката на централната конзола, повърхностите по контролното табло, както и вътрешните дръжки на вратите под формата на бумеранг са завършени от лъскави черно-бели акценти, подчертаващи още повече изтънчеността и качеството на пакета.
При Kuga са налични три различни цветово контрастиращи комбинации. Изтънчената кожа тип Ivory контрастира с канта на седалката в цвят Dark Grey и лъсквите интериорни детайли. Другите два пакета се отличават със седалки изцяло в кожа тип Ebony с мръсно бял кант, който може да се комбинира с лъскави, черно-бели акценти за интериорните части в контрастиращо бяло или ненатрапчиво тъмно сиво.
И трите индивидуални пакета са допълнени от стоманени пластини и премиум велурени подложки, брандирани с логото Ford Individual. Моделите с ръчна трансмисия са с алуминиево покритие на педалите за още по-динамично усещане
.
Нов пакет за купето
Екипът на Ford по персонализацията разработва отличителен пакет за купето на Kuga.
С Kuga като най-нов член на кинетичното семейство на Ford се опитваме да намерим отличителен пакет за купето, който да предложим на потребителите, желаещи да надградят още повече спортното излъчване на модела, казва Джон Маклеод, Главен дизайнер по персонализация, Ford-Европа. Мисля, че успяхме да постигнем поразяващ резултат, като едновременно с това да направим препратка към драматичния iosis X и прототипа на Kuga, допълва още той.
Тази препратка се забелязва от пръв поглед, благодарение на предната грилена решетка, която включва отличаващата се, вертикално разположената табела. Долната грилена решетка е рамкирана от широки, сребърни вдлъбнатини, вдъхновени от iosis X, който веднага отличава Kuga от останалите автомобили.
Изключително динамичната и мощна стойка е допълнително подсилена от удълженията на калниците, новите брони, които са с 50 милиметра по-ниско в сравнение с оригиналния дизайн, като всички тези елементи са избрани в цвета на купето.
В съответствие с предните, задните прагове също са снижени с приблизително 50 милиметра. Друг елемент, допринасящ за цялостното спортно излъчване, е новият заден спойлер, който е удължен с близо 100 милиметра.
Като допълнение са внушителните 20-инчови джанти с 255/35 ZR 20 гуми и светъл Molten silver цвят.
Kuga с предно задвижване FWD: по-ниски CO2емисии и подобрен разход на гориво
Версията с предно задвижване и 2.0 TDCi двигател е и с подобрени показатели по отношение на CO2 емисиите. Със средно 159 г/км и комбиниран цикъл от 6.1 л/100* км Kuga с предно задвижване може да се възползва от данъчни облекчения в различните пазари.
FWD моделът допълва водещия в класа си разход на гориво и CO2 показатели при моделът с 4х4 задвижване, при който разходът на гориво е 6.4л /100 км, а CO2 емисиите са 169 г/км. И в двата случая Kuga се задвижва от 2.0 литров Duratorq TDCi двигател с мощност от 136 к.с., максимален въртящ момент от 320 Nm и стандартен филтър за твърди частици.
За да бъдат постигнати тези показатели и при моделът с предно задвижване, инженерите на Ford въвеждат значителни подобрения, включително и заспал режим при електро-хидравличното серво управление.
Гунар Херман, Директор на продуктовата линияна C сегмент, коментира: Тези промени може да изглеждат малки, но те наистина са от значение и правят разлика както за самия клиент, така и за околната среда. В допълнение, отговаряйки на новите данъчни стандарти в повечето европейски пазари, много клиенти на Kuga FWD ще могат да пестят допълнително.
Като допълнителна помощ за водача на всички модели с TDCi двигател, сега в тахометъра е внедрена лампа, която показва времето за смяна на предавките така, че да се достигне най-оптималният разход на гориво, като по този начин се намалява риска от износване на двигателя и се осигурява плавна динамика.
Ново задвижване
Новият 2.5 литров Duratec, 5-цилиндров турбо бензинов двигател предлага допълнителна мощност, високи нива на въртящ момент с голям диапазон на скоростта в комбинация с впечатляващ звук на двигателя и отлично поведение.
Новият двигател е на основата на доказалия се и всепризнат 2.5 литров Duratec турбо двигател, вече наличен при моделите на Mondeo и S-MAX, както и спортния Focus ST. Двигателят е калибриран отново, за да може Kuga да посрещне очакванията на клиентите към автомобилите в този сегмент.
2.5 турбо двигателят идва с признатата Haldex Gen 4 Intelligent AWD система и 6-степенна ръчна трансмисия Durashift като стандарт. С максимална мощност от 200 к.с. при 6000 оборота в минута и крива на въртящия момент от 320 Nm при обороти от 1600 до над 4 000 в минута, моделът достига максимална скорост от 210 км/ч. За автомобил в този сегмент и с такава динамика, хомологираният комбиниран разход на гориво от 9.9 л/100 км* (средни CO2 емисии от 234 г/км) е напълно постижим.
Очакваме голяма част от потребителите в Европа да предпочетат 2.0 литровия Duratorq TDCi двигател със 136 к.с., но също така искахме да отговорим на нуждите и на онези клиенти, които търсят по-динамичния бензинов двигател, който да допълни отличителния и спортен стил на Kuga., коментира Херман.
2.5 литровият Duratec турбо двигател вече е наличен в пазарите в цяла Европа.
Автоматичен избор
Като опция, Kuga с новия 2.5 литров Duratec двигател ще се предлага и с 5-степенна автоматична трансмисия Durashift.
Тази комбинация не само максимално се възползва от високия въртящ момент на 5-цилиндровия турбо двигател, но също така добавя и значителен комфорт и подвижност на Kuga.
Благодарение на новата 5-степенна Durashift трансмисия шофьорът може лесно да превключва между различните режими на шофиране.
За максимално участие на шофьора в управлението е ръчният режим (Manual mode), който осигурява пълен контрол на петте предни предавки.
Хардуерът на тази трансмисия е проектиран и създаден за Ford от Aisin AW, компания със световна и дългогодишна репутация при осигуряването на надеждни трансмисии. Инженерите на Ford работят съвместно с Aisin AW, за да настроят софтуера на модула за контрол на трансимисията (Transmission Control Module - TCM) и така да увеличат динамичното поведение на Kuga.
Новата 5-степенна Durashift трансмисия също е особено ефективна. С хомологиран разход на гориво от 10.3 л/100 км* (CO2 емисии от 244 г/км), разходът на гориво е само с 0.4 л/100 км по-висок от стандартната 6-степенна ръчна трансмисия.
Новият Ford Kuga с 2.5 литров турбо Duratec двигател и 5-степенна Durashift трансмисия вече се предлага.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!