Ford-Европа на второ място

Общи 19 януари 2009 | Auto-Press.net A- A+ 689 посещения | без коментари

Ford-Европа засилва пазарните си позиции през 2008 г. и
се нарежда на второ място

Ford се изкачва до второ място сред петте най-продавани автомобилни марки в Европа

През 2008 г. годишният пазарен дял на Ford-Европа нараства с 0.1 % спрямо 2007 г. и достига до 8.6%

Изключително силно се представя новата Fiesta с 61 400 продадени модела само за два месеца

19 януари 2009 г. Благодарение на силната си продуктова гама и новата Fiesta, Ford-Европа засилва пазарните си позиции през 2008 г. и се утвърждава като втората най-продавана марка на Стария континент.

Европейското подразделение на компанията увеличава годишния пазарен дял в 19-те си ключови пазара с 0.1 % и така бележи общ пазарен дял от 8.6%. Общият брой продадени автомобили през годината достига до 1 443 800 бройки, което представлява спад от 7.4 % спрямо 2007 г., на фона на общ спад на индустрията от 7.6%. Най-продаваният модел на марката е Focus с общо продадени през годината 353 200 модела. На второ място се нарежда Fiesta с 266 100 бройки, следвана от Transit със 173 100.

Изключително силен старт прави новата Fiesta – само два месеца след официалното й пускане в продажба в края на 2008 г., от нея са продадени 61 400 броя. Във Великобритания например Fiesta е най-продаваният модел за последните два месеца на годината.

Радваме се, че Ford се утвърди като вторият най-предпочитан бранд в Европа. Това е ясно доказателство за силното ни портфолио, което ни дава голямо конкурентно предимство пред останалите автомобилни компании, коментира Ингвар Свигъм, Вицепрезидент Маркетинг, Продажби и Услуги, Ford-Европа.

Най-успешният пазар през 2008 г. е този във Великобритания, където за годината са продадени общо 406 100 модела. Пазарният дял реализира ръст от 0.5 % до общо 16.4%.

Германия също бележи добро представяне и постоянен ръст. Там са продадени общо 241 400 модела (ръст от 6 200 бройки, или 2.7% спрямо 2007 г.), с което годишният пазарен дял стига до 7.0%, или ръст от 0.3%.

Във Франция Ford увеличава продажбите си с 6.6%, или общо 142 600 продадени модела, увеличавайки пазарния дял с 0.3% до общо 5.3%.

За първи път от 1995 г. Ford е най-продаваният пътнически автомобил в Испания с пазарен дял от 9.2%.

Макар и в Италия продажбите да падат до 190 300 броя, което е спад от 33 700, Ford запазва позицията си на водеща вносна марка.

Годишните продажби на Ford в развиващите се европейски пазари (EDM), където попада и България, достигат общо 80 500 броя, което представлява ръст от 23.6% спрямо 2007 г.

В една тежка икономическа обстановка успяхме да подобрим пазарния дял благодарение на силната си продуктова гама и бързия успех на новата Fiesta, коментира Джон Флеминг, Президент и CEO на Ford-Европа. Вярваме, че това добро представяне ще изиграе ключова роля при справянето ни със световната криза и ще ни помогне да се възползваме максимално от промяната в потребителското търсене, когато този момент настъпи, допълва още той.

 
Ключови думи:   fiesta ford, ford
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте