Goodyear постигна рекордни резултати през първото тримесечие

Общи 17 май 2008 | Auto-Press.net A- A+ 1824 посещения | без коментари

- Продажбите през тримесечието скочиха с 10% до рекордните $4,9 милиарда
- Нетни приходи от $147 милиона, 60 цента на акция, увеличение от $321 милиона спрямо миналата година
- Международните компании реализираха рекордни продажби и оперативни приходи на сегмента

Goodyear Tire & Rubber Company оповести рекордни продажби за първото тримесечие и най-високи нетни приходи за първо тримесечие за последните няколко години.

Продажбите за първо тримесечие на 2008 година възлизат на $4,9 милиарда, 10% увеличение в сравнение със същото тримесечие на 2007 година, компенсирайки по-малките обеми с по-високи цени, по-богат продуктов микс и благоприятен обменен валутен курс.

Подобрените ценообразуване и продуктов микс доведоха до приход от до 7% на гума над тримесечието на 2007 година, отразявайки успешната стратегия на компанията за съсредоточаване на усилията върху гумите с висока добавена стойност. По-малките обеми произтичат преди всичко от слабите пазари на гуми за първоначално вграждане в Северна Америка, както и от намаленото търсене на гуми за подмяна в Северна Америка и Европа, особено що се отнася до гумите от нисък ценови клас.

Нашите отлични резултати от първото тримесечие са доказателство за успеха на нашата стратегия за разрастване на продуктовите линии от високия ценови клас с по-голям марж, за намаляване на разходите и дълговете в брой, каза Робърт Кийгън, Председател на борда и Главен изпълнителен директор.

Всеки един от нашите четири бизнеса подобри своя марж и оперативен приход, след като инвестирахме в атрактивните възможности за растеж в избраните пазарни сегменти, допълни той.

Докато продължаваме да следим със загриженост икономиката, все още вярваме във възможностите на пазара, които виждаме, както и в нашата способност да се възползваме от тях, каза още Кийгън. През последните пет години нашите стратегически решения дадоха на Goodyear по-добра възможност да посрещне икономическия спад и да излезе от кризата като по-силен конкурент.

Goodyear обяви, че през първото тримесечие на тази година е реализирал допълнителен напредък по отношение на плановете си да постигне намаляване на разходите на брутна стойност $1.8 - $2 милиарда до края на 2009 г. Откакто стартирахме този план, реализирахме повече от $1,2 милиарда икономии и продължаваме по план за достигане на целта, поставена за този четиригодишен период, заяви той.

Оперативният доход на сегмента постави рекорд за първото тримесечие на 2008 г. в размер на $367 милиона, което представлява увеличение от 62% спрямо $226 милиона за разтърсваното от стачки първо тримесечие на 2007 година. Брутният марж беше 19,9% за първото тримесечие на 2008 година спрямо 16,8% за същия период на миналата година.

Оперативният доход на сегмента спечели $157 милиона от подобреното ценообразуване и продуктов микс, което беше повече от достатъчно, за да покрие увеличението с $13 милиона на разходите за суровини.

Благоприятният обменен валутен курс повлия положително на продажбите с $341 милиона и на оперативния приход на сегмента с $27 милиона през тримесечието.

Нетните приходи от продължаващи операции за първото тримесечие на 2008 година бяха $147 милиона (60 цента на акция). Това се сравнява със загуба от продължаващи операции от $110 милиона (61 цента на акция) за същия период на предходната година. Като се включат и прекратените операции, през първото тримесечие на 2007 година Goodyear имаше нетна загуба от $174 милиона (96 цента на акция). Всички стойности на акция са средни.

Резултатите от първото тримесечие на 2008 включват вноските, след облагане с данъци, свързани с изплащането на дълга от $43 милиона (18 цента на акция), $13 милиона (5 цента на акция) разходи, след облагане с данъци, за модернизации, обложена с данъци печалба в размер на $33 милиона от продажба на активи, и обложена с данъци печалба в размер на $8 милиона от изравняване на акцизи в Латинска Америка (3 цента на акция).

Първото тримесечие на 2007 година беше повлияно от разходи, след данъчно облагане, в размер на $64 милиона (35 цента на акция), свързани с промените на възнагражденията на служителите, около $34 милиона (19 цента на акция), свързани със стачката през 2006 година на профсъюза United Steelworkers, и $31 милиона (17 цента на акция) за разходи за модернизация и ускорена амортизация.

 
Ключови думи:   amp, goodyear, goodyear tire, rubber company
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте