GT86 – новият спортист на Toyota

Общи 30 юли 2012 | Speed-Press.com A- A+ 9090 посещения | без коментари

Най-компактният 4-местен спортен автомобил в света с максимално ниско разположен център на тежестта и оптимален баланс между мощност и тегло се казва Toyota GT86. Инженерите на Toyota са разработили единствения автомобил, комбиниращ хоризонтален, предно разположен двигател тип „боксер" със задно предаване.
Задвижването комбинира 2-литров четирицилиндров бензинов двигател тип „боксер" на Subaru и системата D-4S за директно впръскване на гориво. Агрегатът генерира 200 к.с. и 205 Нм въртящ момент, които осигуряват безпроблемно ускорение до максималните 230 км/ч при среден разход от 7,1 л/100 км и 164 г/км CO2 емисии.
Дизайнът на автомобила напомня за богатото наследство на Toyota в спортните автомобили. Неофункционалният дизайн се комбинира с изключителна аеродинамика и стил.
Устременият и аеродинамичен стайлинг на новия GT86 е вдъхновен от ексклузивното 86 лого, част от дизайнерската линия на автомобила. Визуално изобразяващ четири задвижващи колела, логото също така символизира 86 милиметровия диаметър на буталото и неговия ход в боксерния двигател. То е разположено между логото с двете хоризонтално противоположни бутала на предните странични панели, на волана и върху вратата на багажника. Не е изненадващ и фактът, че диаметърът на двата ауспухови накрайника е точно 86 милиметра.
Специалното "Т" на Toyota може да се намери навсякъде в автомобила: в предната решетка, в структурата на таблото с карбонов ефект, скоростомера и оборотомера, стелките и дори салона Alcantara.
Със 17-цолови алуминиеви колела, заден спойлер и два хромирани ауспухови накрайника, най-компактното спортно купе в света съчетава изящна форма с оптимална функционалност.
Задвижването е разположено възможно най-ниско, а двигателят е максимално изместен назад, което понижава центъра на тежестта и допринася за перфектното разпределение на тежестта между предната и задната ос. Комбинацията от тези два елемента гарантира страхотно управление.
Напълно ориентиран към водача, купето предлага лесната за използване мултимедийна система Toyota Touch с 6.1" сензорен екран, круиз контрол и двузонови автоматичен климатик. GT86 е оборудван с най-малкия сериен волан, слаган някога в Toyota. Той осигурява максимален захват и подобрен контрол.
Спортните седалки предлагат максимална странична упора, която придържа тялото на място в завои. За още по-динамично шофиране GT86 разполага и със странични подложки за коленете.
Новият GT86 е дом на последните технологии за активна и пасивна безопасност, които ще осигурят на пътниците допълнително спокойствие: 9 SRS въздушни възглавници, система на седалките за намаляване на травмите при камшичен удар (WIL), система за контрол на сцеплението (TRC) и система против блокиране на колелата при спиране (ABS) с електронно разпределение на спирачното усилие (EBD). В допълнение GT86 разполага и със система за управление на динамичната устойчивост на автомобила (VSC) с нормален и със спортен режим. Автоматичната скоростна кутия предлага и режим Snow, който увеличава чувствителността при смяна на предавките и осигурява по-контролирано ускорение при хлъзгава настилка.

 
Ключови думи:   subaru, toyota
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте