Hyundai Genesis 2012 впечетлява с мощност, технологии и дизайн

Общи 14 февруари 2011 | Auto-Press.net A- A+ 3787 посещения | без коментари

Източник: www.hyundaibg.bg

Многократно награждаваният седан на Hyundai - Genesis затвръждава лидерската си позиция в своя сегмент с освежен дизайн, нова технология за директно впръскване на горивото на двигателя V6, нова осемстепенна скоростна автоматична трансмисия и подобрения в конструкцията на шасито. Освен това моделът ще се предлага и със съвсем новия 5,0-литров V8 двигател в топ-версията R-Spec, чието оборудване ще включва уникални 19-инчови алуминиеви джантии опционално – летни спортни гуми Michelin Pilot Sport PS2, спортен тунинг на трансмисията и окачването и специална настройка на управлението за подобрена динамика.

Новият двигател Tau V8, с който ще бъде снабдена версията 5,0 R-Spec осигурява 429 к.с. при 6400 об/мин и 510 Нм при 5000 об/мин. Това е най-мощният силов агрегат, създаван някога от компанията. Той е разбаротен на базата на познатия 4,6-литров двигател чрез увеличаване на диаметъра на цилиндрите от 92 на 96 мм и технология за директно впръскване на горивото под високо налягане (15,17 МПа), което води до рязко увеличаване на мощността и въртящия момент и до понижаване на разхода на гориво и вредните емисии.

Други нововъведения при Tau V8 в сравнение с предшественика му са двупосочната системата за промяна на фазите на газоразпределението (D-CVVT) и специалното, подобно на диамант покритие DLC на полите на буталата, сегментите и втулките. Този двигател ще замени 4,6-литровия и в премиум-седана Hyundai Equus 2012, който ще се появи на пазара отвъд океана това лято.

Новият Tau V8 е куплиран с осемстепенна автоматична трансмисия, разработена от Hyundai. Тя добавя две допълнителни предавки, които подобряват ускорението и допринасят за по-плавна смяна на скоростите, като по този начин увеличават ефективността в сравнение с досегашната шестстепенна кутия. Освен това във всичките си варианти тази трансмисия ще дава възможност и за ръчно превключване SHIFTRONIC®.

За да бъде в крак с Tau V8 другият двигател, с който ще се предлага Hyundai Genesis 2012 – Lambda 3.8, също е оборудван със система за директно впръскване на горивото (GDI), благодарение на което мощността му е засилена с цели 43 к.с. – от 290 на 333 без увеличаване на ходовия обем. Въртящият момент също е нарастнал – от 359 на 395 Нм.

Lambda 3.8 запазва всички характеристики, които му донесоха заслужено признание още от появата на Genesis - D-CVVT, система за променлив ход на смукателните клапани, изцяло алумуниеви блок и цилиндрови глави, стоманена ангренажна верига и свещи с иридиеви електроди. Технологията за директно впръскване е допринесла не само за увеличаването на мощността и въртящия момент, но също така за редуциране на вредните емисии от работата на двигателя и за понижаване на разхода на гориво с около 7 процента.

Както и по-големият си събрат двигателя Lambda 3.8 ще бъде куплиран с осемстепенната трансмисия на Hyundai с SHIFTRONIC. Тя ще бъде монтирана и на Hyundai Genesis 2012 с добре познатия и многократно отличаван Tau 4.6 V8, увеличавайки ефективността му с 6%.

Дизайнерите на Hyundai очевидно също не са пожелали да лежат на лаврите си и са внесли някои промени, които правят екстериора на Genesis още по-привлекателен. Предницата е претърпяла редица промени, които придават на автомобила по-агресивен и по-динамичен вид. Впечатление правят разширените въздухозаборници и редизайна на предните фарове, включващ добавяне на LED-акценти и дневни светлини. Страничните огледала са снабдени с функции за автоматично прибиране и за осветяване на пространството пред вратите на автомобила. Задните светлини също са с променен дизайн, а асиметричните накрайници на изпускателните тръби се интегрират по-добре с общия силует на задницата.

Създателите на автомобила са отделили особено внимание и на безопасността, за да сведат до минимум риска от произшествия и да осигурят максимална защита на пътуващите в автомобила при евентуален удар. Genesis продължава традицията на Hyundai да оборудва базовите модели с животоспасяващи технологии като ESC, осем въздушни възглавници и активни подглавници. Към тях в гамата 2012 са добавени дневни светлини за всички модели, а за някои нива на оборудване и новоразработената система за предупреждение при напускане на лентата на движение (LDWS).
Genesis разполага с общо осем ултразвукови датчика, монтирани в задната и предната брони, които заедно с камерата за задно виждане помагат на водача да забелязва препятствия при паркиране. Разстоянието до тях се изписва на дисплей на таблото, придружено от звуков сигнал, ако е прекалено малко. За спиране Genesis разчита на четири дискови спирачки с анти-блокираща система, спирачен асистент и система за електронно разпределение на спирачното усилие.

Видео

Видео

 
Ключови думи:   genesis, hyundai, michelin, michelin pilot sport, tau
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте