Hyundai ще започнат кампанията по представянето на новия си Genesis Coupe по време на Super Bowl XLIII в неделя, 1 февруари. Корейският автомобилен производител ще ползва две 30-секунди телевизионни реклами, които ще трябва да покажат спортния потенциал на купето с мощност от 310 к.с. Идеята е да се създаде еуфория около новия модел.
В първата реклама, която ще се появи през първата половина на играта, Райс Милън – известен с победите си в дрифтинг състезания и за рекорда си в Pike’s Peak – ще ползва Genesis Coupe, за да покаже интересна хореография от маневри, които ще преминат под съпровода на музика от Yo-Yo Mama. Втората реклама допълнително ще доразвие идеята от първата реклама, за да се затвърди приятното чувство. Тук обаче ще се ползва напълно различен саундтрак.
И двете версии на рекламата ще бъдат пуснати в ефир отново по време на Наградите на Академията следващата година, както и по време на някои други специални събития. Това е един интересен начин да се създаде ореол на ексклузивност около бъдещия Genesis Coupe.
Според материал от май месец в Wall Street Journal една 30-секундна реклама по време на Super Bowl през 2009 година ще струва на рекламодателя поне 3 милиона долара. Това означава, че за едната минута, по време на която американците ще гледат Genesis Coupe, Hyundai ще заплатят 6 милиона долара.
Иначе има и други кампании за популяризиране на Genesis Coupe и една от тях включваше серията тунинговани модели, представени по време на изминалата SEMA.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!