Hyundai демонстрира шестото поколение на модела си Sonata на родния пазар. В новата генерация на автомобила са инвестирани повече от 4 години и над 370 милиона щатски долара, и това си личи. Дизайнът на новия Hyundai Sonata е създаден в унисон с дизайнерската философия на компанията fluidic sculpture, която е и основният виновник, моделът да грабва окото моментално. Едновременно обемен, но и с изтеглени линии, автомобилът ще се хареса както на търсещите различното, така и на традиционалистите.
От Hyundai са убедени, че новата Sonata ще постави нови измерения в своя сегмент благодарение на върховите си технологии, перфектното качество на изработката и емоционалния си дизайн. Серизно внимание е било отделено и на интериора на колата, който предлага отличен баланс между наличен простор, комфорт и удобство. Завиден баланс ще предложи и двулитровият Theta II MPi бензинов двигател, който гарантира максимална мощност от 165 конски сили и 11% по- добра горивна икономичност в сравнение с актуалното предложение в гамата на модела. Допълнителен комфорт гарантира и новата шестстепенна автоматична предавателна кутия.
Безопасността пък е гарантира чрез шест предпазни въздушни възглавници (стандартно оборудване), електронна система за динамичен контрол с функция за подпомагане на потеглянето по наклон и спирачен асистент, и други. В оборудването на новата Sonata могат да бъдат включени и система за наблюдение на случващото се около колата, както и специална безжична връзка със сервизен център.
Силният продукт дава възможност на Hyundai да си постави и силни пазарни цели. От компанията планират през тази година да реализират 60 000 представителя на Sonata в Корея, а от 2011 година, след лансирането на модела и на международните пазари за марката, очакваната цифра е 450 000 единици годишно.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!