Hyundai с най-лоялни клиенти според класация на J. D. Power

Общи 06 февруари 2012 | Speed-Press.com A- A+ 5765 посещения | без коментари

Корейският автомобилостроител Hyundai оглавява класацията на престижната компания за глобални маркетингови информационни услуги J. D. Power and Associates за лоялност на клиентите към марката.
При проведеното допитване е установено, че 64 процента от собствениците на Hyundai са останали верни на марката и при смяната на автомобила през 2011 година. Според J. D. Power and Associates това се дължи най-вече на новите модели на корейската компания Elantra и Sonata.
„Ръстът в лоялността на клиентите на Hyundai се дължи на разширената моделна гама, на нарастващото доверие в качеството и на привлекателността на марката“, пояснява Рафи Фестекджян, директор на сектора за проучвания на автомобилни продукти към J. D. Power and Associates.
Второто място в класацията си поделят Ford и Honda с по 60 процента, а след тях, с по 59, се нареждат BMW и Kia.

 
Ключови думи:   bmw, elantra, ford, honda, hyundai, j d power, j d power and associates, kia, sonata
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте