Infiniti пуска тригодишна мултимедийна брандова кампания в Европа

Общи 02 септември 2011 | Speed-Press.com A- A+ 6200 посещения | без коментари

Infiniti навлиза в нова ера с лансирането на „От днес идеалната линия е крива“ - интегрирана паневропейска мултимедийна кампания, която обхваща следващите три години. Инициативата напълно съответства с неотдавнашната прокламация, че Infiniti спира часовника за конвенционалните подходи към дизайн и динамика и въвежда уникален брандов отпечатък в отношението си към двете, впрягайки в работа естетическите и мощностните аспекти на кривите.
След успешното навлизане на марката на 21 европейски пазара от 2008 досега, днес Infiniti навлиза в нова фаза на растеж с план да увеличи дяла си на световния пазар на луксозни автомобили на 10% до 2016 г. Новата брандова кампания, обхващаща основните пазари на континента, включително Великобритания, Франция, Германия, Швейцария и Италия, е част от амбициозен план, който вече допринесе за увеличаване популярността на марката чрез глобалното маркетингово партньорство с екипа от Формула 1 Red Bull Racing Formula и чрез определянето на световния шампион Себастиан Фетел за глобален брандов посланик.
Медийният план предвижда достигане на 80% от аудиторията на АВС1 на възраст над 35 години и ще бъде активен до декември, за да поддържа присъствие в ключови продажбени периоди. Стартирайки във Великобритания на 3 септември 2011 г., Infiniti ще бъде показвана по телевизията на серии от по три реклами по ITV1, Channel 4 и каналите Sky, представяйки хибридния седан M35h и спортните кросоувъри FX и EX. Тези реклами ще се излъчват едновременно със спонсорираните от компанията програми Wednesday Selection по Eurosport – паневропейската спортна телевизионна мрежа.
Infiniti Europe ще използва силата на социалните медии, стартирайки първата си страница във фейсбук, което ще подсили активността и онлайн-рекламирането, включващо новаторско партньорство с MSN, продължително присъствие в геймърската мрежа Xbox, осъвременен корпоративен уебсайт и портал за потребители с мобилни телефони.
TBWAG1, със седалище в Париж е водещата творческа агенция, а TMW е дигиталната и социално-медийната. OMD Internatiional ще отговаря за медийното планиране и покупките.
Новата телевизионна кампания „От днес идеалната линия е крива“ може да бъде видяна на уебсайта на Infiniti Europe (www.infiniti.eu), на официалната страница на Infiniti Europe във фейсбук (http://www.facebook.com/infinitieurope) и на официалния канал на Infiniti в YouTube (http://www.youtube.com/infinitieurope).

 
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте