Insignia 2012 изкушава с обновени двигатели и повече комфорт

Общи 12 септември 2011 | Speed-Press.com A- A+ 5200 посещения | без коментари

Insignia 2012 изкушава с нов бензинов 1,4-литров турбодвигател, който е най-икономичен в класа си. Мощността на 2,0-литровия турбомотор пък е увеличена с 30 к.с., а дизеловата версия 2.0 CDTI ecoFLEX е отделя едва 115 г CO2 на километър.
От момента на своя дебют на пазара преди три години Opel Insignia успя да спечели над 50 национални и международни награди, сред които и „Автомобил на годината" за Европа, както и за България.
В съчетание с шестстепенната механична предавателна кутия, новият двигател 1.4 turbo ecoFLEX е най-икономичният в целия среден сегмент от автомобилния пазар. Изключително ефективният, създаден по правилата на т. нар. „даунсайзинг" задвижващ агрегат развива максимална мощност 140 к.с. Той заменя досегашния 1,8-литров мотор, като при по-малък работен обем и по-нисък разход (5,7 л/100 км) предлага същата мощност. Съответно емисиите на CO2 са снижени съответно с 45 грама дo 134 г/км. Стойността на въртящия момент е нараснала с близо 15% дo 200 Нм.
С този вариант на двигателя Insignia е в състояние да спринтира от нула до 100 км/ч само за 10,9 сек и да достига максимална скорост 205 км/ч. Във версията Sports Tourer моделът постига най-добрите показатели в сегмента на комби-моделите от среден клас със среден разход 5,9 л/100 км и съответните емисии на CO2 от 139 г/км.
Новата Insignia 2.0 turbo 4x4 с директно впръскване на бензиново гориво вече предлага с 30 к.с. по-висока максимална мощност - 250 к.с. и максимален въртящ момент 400 Нм срщу 350 Нм преди.
Версията на Insignia с двулитровия турбодвигател се ускорява от 0 дo 100 км/ч за едва 7,5 сек и постига максимална скорост 250 км/ч. В съчетание с допълнително предлаганата система Start/Stop и гуми с намалено съпротивление на търкаляне, средният разход на гориво и стойностите на емисиите на CO2 могат да бъдат сведени до 8,4 л/100 км, съответно 197 г/км (без система Start/Stop - 8.5 л/100 км / 199 г/км CO2). Версията на Insignia 2.0 turbo с предни задвижващи колела продължава да е с максимална мощност 162 кВт/220 к.с.
И трите варианта на задвижващия агрегат 2.0 CDTI с мощност 110 к.с., 130 к.с. и 160 к.с. вече се предлагат по желание със система Start/Stop.
Системата Traffic Sign Recognition (разпознаване на пътните знаци) вече е в състояние да идентифицира още по-голям брой от знаците, използвани в границите на Европейския съюз.
Повишен е и вътрешният комфорт. Върховият модел в гамата на марката Opel се предлага по желание с новото престижно обзавеждане с естествена напа Indian Night с контрастни шевове в елегантен тон коняк.

 
Ключови думи:   ecoflex, opel, opel insignia, Sports
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте