Тъй като суперавтомобилът Lamborghini Murcielago изглежда да е близо до края на своя жизнен цикъл, то дизайнерите възнамеряват да представят олекотена версия с още повече мощност в сравнение с 641-те к.с. на Reventon. Очаква се бъдещият модел да носи допълнителното SV, което се прочу около предишното Diablo. Съответно Murcielago SV ще тежи със 100 кг по-малко в сравнение с базовия модел. Според най-новите материали по повод на развитието на автомобила той може да бъде напълно готов за дебют по време на автомобилното изложение в Женева идния март.
Няма някакви нови детайли за SV, които да са излезли покрай информацията за дебюта му. Циркулират спекулации, че реновираната версия може да се казва SL – от Superleggera – вместо SV, което идва от “super veloce”. Наскоро добавката SL бе приложена при по-малкия Gallardo, докато SV е било ползвано при Diablo и Miura.
Предишните данни за колата бяха дошли от вътрешен източник от Сант’Агата, който говори пред Auto Week. Източникът разкри, че новата кола вероятно ще бъде със задвижване на задните колела, което означава, че се изоставя задвижването и на предните колела, маха се предният диференциал и се пести маса. Освен това бе казано, че ще има излишък от въглеродни влакна.
Подобно на Superleggera инженерите ще се фокусират върху три главни области: интериор, екстериор и механична част. Интериорът всъщност ще бъде доста беден и ще бъде заменен предимно от компоненти от въглеродни влакна – включително вътрешната част на вратите, седалките и централната конзола.
Автоматичните спойлери ще бъдат заменени от фиксирано GT крило (разбира се, от въглеродни влакна), а серийните колела ще бъдат заменени от олекотени варианти.
Трансмисията E-gear ще бъде стандартна, но ще бъде оптимизирана за по-бърза смяна на предавките. Междувременно много от серийните алуминиеви компоненти ще бъдат заменени от по-леки магнезиеви такива. Времето за смяна на предавките ще трябва да падне от настоящите 0.4 секунди на 0.2 секунди.
Новият модел, независимо дали се казва SV или SL, ще бъде последната стъпка от освежаването на Murcielago, преди да се появи заместникът му през 2011 година. Носещ кодовото име Jota, новият автомобил бе забелязан да прави тестове, но с каросерията на настоящия модел. Идеята е, че се подозира, че задвижващата система и цялата механична част вече се развива.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!