"Make it happen" е новото мото на марката Chevrolet

Общи 21 юни 2011 | Auto-Press.net A- A+ 2720 посещения | без коментари

Източник: www.chevrolet.bg

-Никога вече пропуснати възможности
-Дух на силна воля и самочувствие

Днес Chevrolet официално стартира нова маркетингова кампания с ново фирмено мото в Европа. Тази стъпка съвпада със стогодишния юбилей на компанията и подкрепя пазарната премиера на седем нови модела през 2011 година. В България кампанията вече започна с кампаниите за лансиране на новия Captiva и новия Aveo, и ще обхване множество информационни канали – телевизия, печатни издания, аутдор, отлайн-медии, маркетингови мероприятия на дилърите и маркетинг на отношениета с клиентите.

"Марковата ДНК на Chevrolet олицетворява духа на оптимизма и откритите възможности, вдъхновението от експресивния дизайн и отличното съчетание между качества и цена на продуктите, с което марката Chevrolet винаги се е славела," отбеляза Уейн Бранън, президент на Chevrolet Europe.

"Ако попитате 100 европейци какво знаят за марката Chevrolet, изследването ще покаже, че 85 от тях считат "Chevy' за марка с американски корени и ценности. Нито един масов производител на този пазар не може да се похвали с това," допълва Бранън.

Кампанията под мотото 'make it happen' е разработена от G2 / Herezie - водещата креативна агенция на Chevrolet's и ще включва пълната гама автомобили, предлагани от Chevrolet – мини, малки и компактни, SUV-модели, емблематичните спортни Camaro и Corvette, както и електромобила с възможност за удължаване на пробега Volt.

"Обединеното мото 'Chevrolet - Make it happen' се обръща към възприемания от всички като важен елемент от американската култура дух на силнoто самочувствие, на волята и неограничените възможности, които ни дават кураж да грабнем и да се възползваме от всяка предоставила се възможност и да живеем пълноценно живота си всеки ден. Новите телевизионни и печатни реклами ще покажат на зрителите колко съществено е да не пропускат важните възможности в своя живот с посланието никога вече пропуснати възможности.

Кампанията използва характерни американски елементи, които позволяват на зрителите да влязат в контакт с този дух на оптимизъм и нови възможности – типични места, свързвани със САЩ като тихоокеанското крайбрежие, градските контури на Лос Анджелис, пустинните местности в щата Аризона, типични образи от киното и фотографията, както и американска музика," сподели Ерик Верпиер, директор маркетинг на Chevrolet за Европа.

Агенцията G2 / Herezie бе определена да се грижи за комуникациите на Chevrolet от месец октомври 2010 година и отговаря за рекламата на марката, продуктовата литература, below-the-line и point of sale-комуникацията.

****
За марката Chevrolet
Chevrolet е водещата глобална марка на компанията General Motors с годишен обем на продажбите в размер на около 4 милиона автомобила в повече от 130 държави. Това е четвъртата автомобилна марка в света по отношение на обема на продажбите, както и един от най-бързо развиващите се в тази насока производители в автомобилната индустрия. Продуктите на Chevrolet Europe се отличават с ярък дизайн, въодушевяваща динамика и практичност. Едновременно с това те предлагат отлично съчетание от цена и качества. От момента на обновяването на представянето на марката в Европа през 2005 година, марката Chevrolet успя да постигне повече от удвояване на продажбите, достигайки обем от над 500 000 екземпляра през 2008 година. През 2010 година, Chevrolet увеличи своя дял на европейския пазар до ниво от 2.5 процента, реализирайки 477 194 автомобила. Към момента марката Chevrolet разполага с мрежа от 2 700 дилъри и сервизни точки на европейския континент. Гамата на Chevrolet включва градския модел Spark, малкия Aveo, компактния седан Cruze, SUV-модела Captiva и легендарния спортен модел Corvette. През 2011 година Chevrolet ще лансира седем нови модела – изцяло новия фамилен ван Orlando, новия SUV-модел Captiva, версията Corvette Grand Sport Coupé, новото поколение на Aveo във версии хечбек с пет врати и седан, хечбек-версията на Cruze с пет врати, спортното купе и кабриолета Camaro и високотехнологичния електрически Chevrolet Volt, отличен с множество престижни награди. Най-значимите пазари за Chevrolet в Европа са тези в Русия, Италия, Германия, Испания, Франция и Турция. Основаната в Съединените американски щати от швейцарския емигрант Луи Шевроле през 1911 година фирма ще отбележи своя вековен юбилей през 2011 година.

 
Ключови думи:   aveo, captiva, chevrolet, chevrolet europe, Chevy
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте